آپدیت اندروید 9 پای برای ال جی جی 7 تینکیو

آپدیت اندروید 9 پای به زودی برای جی 7 تینکیو منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد شرکت ال جی قصد دارد آپدیت اندروید 9 پای را برای اسمارت فون های خود همانند جی 7 تینکیو و وی 40 منتشر کند. این شرکت به صورت رسمی یک جدول زمان‌بندی اعلام کرده است که قصد دارد مطابق آن عمل کند.

شرکت ال جی آپدیت سیستم عامل اندروید 9 پای را برای گوشی جی 7 تینکیو در ماه دسامبر سال گذشته میلادی تست کرده و به صورت رسمی سال 2019 را برای انتشار آن تعیین کرده است، اما دقیقا در چه تاریخی منتشر خواهند شد؟

این شرکت پاسخ سوال را بر اساس جدول زمانی مشخص کرده است، البته این برنامه زمانی فقط مخصوص گوشی جی 7 نبوده و سایر پرچمداران همانند وی 40 را هم تحت پوشش قرار داده است.

آپدیت اندروید 9 پای

به نظر می‌رسد گوشی های هوشمند جی 7 و وی 35، آپدیت اندروید 9 پای را در سه ماهه نخست سال جاری دریافت کنند، این در حالی‌ست که گوشی‌های وی 40 و سایر مدل‌ها باید تا سه ماهه دوم سال منتظر باشند. اینطور که پیداست، گوشی‌هایی همانند وی 20، کیو 8 و جی 6 که از اولویت پایین‌تری برخوردارند، آپدیت سیستم عامل اندروید 9 پای را تا پایان سال دریافت خواهند کرد.

شرکت ال جی همانند گذشته، نسخه بتای آپدیت را برای گوشی جی 7 تینکیو در کره جنوبی منتشر کرده است، اما هم اکنون انتشار آن در سه ماهه نخست سال جاری را تایید کرده است.

هنگامی که این شرکت کار بروزرسانی را برای گوشی جی 7 تینکیو آغاز کند، مدت زیادی طول نخواهد کشید که سایر کشورها را تحت پوشش قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوب الان خوش،حال باشیم

  2. خوش به حال هرکی ک داره