هواوی انجوی 9 ای در تنا

هواوی انجوی 9 ای در تنا رویت شد؛ ناچ قطره‌ای در یک گوشی ارزان قیمت

گوشی موبایل هواوی انجوی 9 ای (Huawei Enjoy 9e) موفق به کسب تاییدیه تنا شد. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی و تصاویر هواوی انجوی ۹ ای را مشاهده کنید.

روز گذشته٬ یکی از گوشی‌های معرفی نشده‌ی کمپانی هواوی موفق به کسب تاییدیه تنا شد. این دیوایس که با نام MRD-AL00 رویت شده٬ از مشخصات فنی رده ابتدایی بهره می‌برد و هواوی انجوی 9 ای نام خواهد داشت. به نقل از تنا٬ این گوشی از یک ناچ قطره‌ای در بالای نمایشگر خود بهره‌مند است که از دوربین سلفی میزبانی خواهد کرد. اما تصویر منتشر شده مربوط به نسخه‌ی مشکی رنگ گوشی است تا خیلی این بخش طراحی مشخص نباشد.

در پشت٬ یک دوربین تک لنزی وجود دارد و خبری از اسکنر اثر انگشت نیست. هرچند بعید به نظر می‌رسد در یک گوشی رده ابتدایی از یک اسکنر اثر انگشت زیر صفجه استفاده شده باشد. در نیمه‌ی دوم سال ٬2018 کمپانی هواوی از گوشی انجوی 9 پلاس و انجوی 9 مکس پرده برداری کرد. حالا سومین نسخه از آن که تا چندی دیگر معرفی می‌شود و در تنا رویت شده٬ هواوی انجوی 9 ای نام خواهد داشت.

هواوی انجوی 9 ای در تنا

مشخصات فنی هواوی انجوی 9 ای

از آنجایی که این یک گوشی رده ابتدایی است٬ نباید انتظار حضور پردازنده‌ی بالارده را نیز در زیر قاب آن داشت. این گوشی از تراشه هلیو پی 35 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این تراشه مبتنی بر پردازش 12 نانومتری تولید می‌شود و از طراحی 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتزی بهره می‌برد. در اینجا یک پردازشگر گرافیکی 680 مگاهرتزی IMG GE7320 نیز حضور خواهد داشت. علاوه بر این٬ هواوی انجوی 9 ای از یک نمایشگر با وضوح 1560 در 720 پیکسل (720p) استفاده می‌کند و بدنه‌ی آن نیز پلاستیکی است. ما انتظار داریم این گوشی به طور پیشفرض از رابط کاربری EMUI 9 بهره‌مند باشد و با قیمتی در حدود 150 دلار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از این سیاست هواوی خوشم میاد بعضی امکاناتو میاره به پایین رده ها