فیبر نوری

فیبر نوری به صورت رایگان به خانه‌های شما راه می‌یابد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت به دلیل هزینه‌بر بودن کابل‌کشی منازل، مردم از سرویس فیبر نوری استقبال نمی‌کنند که به همین دلیل قصد داریم با اجرای طرحی، فیبر نوری را به صورت رایگان ارائه کنیم.

سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد تاکنون حدود یک میلیون شماره تلفن که بیش از 3 تا 4 سال کارکردی نداشته‌اند را تخلیه کردیم تا از درآمد‌های غیرواقعی جلوگیری کنیم. از سویی برای ایجاد یک خط تلفن حدود 500 تا 700 تومان هزینه لازم است که ما با برگرداندن حدود یک میلیون شماره توانسته‌ایم آن‌ها را به مشترکانی که به این شماره‌ها نیاز داشتند واگذار کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص حذف قبوض کاغذی بیان کرد در حال حاضر بیشتر پرداختی‌ها یا حدود 99 درصد به صورت غیرحضوری و یک درصد از طریق قبض انجام می‌شود. هم‌اکنون از 30 میلیون مشترک تلفن ثابت، برای 15 میلیون مشترک قبض صادر می‌شود. همچنین برای مشترکانی که پرداختی آن‌ها کمتر از 20 هزار تومان باشد نیز قبضی صادر نمی‌کنیم. سعی داریم با کمک سازمان فناوری اطلاعات طرح حذف قبوض کاغذی را به سرانجام برسانیم، اما باید دیتابیس ما کامل باشد. علاوه بر آن، شرکت مخابرات موظف است برای مشترکانی که درخواست دریافت قبض دارند، قبض صادر کند.

فیبر نوری

ارائه رایگان فیبر نوری

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ادامه اظهار کرد ارائه فیبر نوری جزو مهم‌ترین اقدام‌های مخابرات است و به همین دلیل باید به بهترین شکل ممکن به مشترکان ارائه شود. در حال حاضر به دلیل تعرفه‌ها و هزینه‌های فیبر نوری نظیر کابل‌کشی منازل یا خرید مودم، مشتریان برای دریافت این سرویس تمایلی ندارند. از این رو تا پایان سال جاری طرح تانومای ویژه را اجرا می‌کنیم و اگر از این طرح استقبال شود آن را تمدید خواهیم کرد. در این طرح اگر مشترک از هر کجای ایران برای دریافت فیبر نوری درخواست دهد، برای او کابل‌کشی به صورت رایگان انجام می‌شود.

فیبر نوری

این مقام مسئول در ادامه افزود برای ارائه مودم نیز سعی داریم با پیشنهاد‌های ویژه، هزینه خرید آن را کاهش دهیم. برای افزایش رضایت مشتریان نیز سعی می‌کنیم تعرفه‌های حوزه فیبر نوری با هزینه‌های ADSL برابر شود. در همین رابطه از نظام‌ صنفی رایانه‌ای درخواست کردیم لیست شرکت‌های FCP را برای ما ارسال کند تا به کسانی که درخواست دارند FTTH ارائه کنیم. البته در شرکت مخابرات ایران باید تعرفه‌های دیتا و تلفن ثابت افزایش پیدا کند. هرچند ما تابع قانون هستیم، اما کاهش تعرفه‌ها برای تدوام فعالیت و توسعه این شرکت مناسب نیست. برای افزایش تعرفه به رگولاتوری پیشنهادهایی را ارائه کردیم و انتظار داریم آن را تایید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا چرتو پرت میگین من الان زنگ زدم میگم میخوام بگیرم میگن مودم پولش با خودتونه سیمم با خودتونه مگه قرار نبود سیم کشی رایگان باشه مودمم امانی باشه پس جریان چیه؟؟حرف الکی بود؟

  2. رایگان یعنی مفت و مجانی! و دیگر هیچ
    پس یا حرفتو پس بگیر یا حال ملّتو با صحبت از تعرفه نگیر

  3. رایگان یعنی مفت و مجانی! و دیگر هیچ
    پس یا حرفتو پس بگیر یا حال ملّتو با صحبت از تعرفه نگیر