گلکسی اس 10 به کیف پول ارزهای دیجیتالی مجهز می‌شود

گلکسی اس 10 به کیف پول ارزهای دیجیتالی مجهز می‌شود

دقایقی پیش تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی اس ۱۰ فاش شده است که نکات جالبی درباره این گوشی را نشان می‌دهد. این بار صحبت از قابلیت وجود کیف پول ارز های دیجیتالی در پرچمدار جدید سامسونگ است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، قابلیت نرم افزاری جدیدی به گلکسی اس 10 اضافه خواهد شد که اولین بار در گوشی های سامسونگ است که این ویژگی به پرچمداران این کمپانی اضافه می‌شود. همانطور که از نام آن مشخص است، این قابلیت، یک کیف پول برای ذخیره ارزهای دیجیتالی است که شما می‌توانید رمزارزهای به دست آورده شده در شبکه بلاک چین را درون آن ذخیره کنید.

گلکسی اس 10 به کیف پول ارزهای دیجیتالی مجهز می‌شود

همانطور که در گوشه سمت راست بالای نمایشگر مشخص است، تنها یک دوربین سلفی بر روی گوشی دیده می‌شود. بنابراین این تصویر لو رفته مربوط به نسخه استاندارد گلکسی اس 10 است زیرا نسخه پلاس دارای دو دوربین سلفی خواهد بود.

همچنین در این تصاویر از رابط کاربری این نرم افزار، چند پیام مربوط به کیف پول ارزهای دیجیتالی نیز وجود دارد که صفحه خوش‌آمد‌گویی آن، این اپلیکیشن را یک مکان امن و راحت برای ذخیره ارزهای دیجیتالی معرفی کرده است. همچنین شما قادر خواهید بود که یک کیف پول دیگر را نیز درون آن وارد کنید و یا یک کیف پول جدید برای خود بسازید.

کیف پول ارزهای دیجیتالی گلکسی اس 10 تنها از اتریوم پشتیبانی می‌کند

البته همانطور که در تصاویر مشخص است احتمالا این نسخه هنوز به مرحله پایانی توسعه خود نرسیده و تنها از ارز اتریوم برای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.

آخرین شایعات درباره گلکسی اس ۱۰ پلاس بیان می‌کرد که مدل یک ترابایت این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم حدود ۱۶۰۰ یورو قیمت خواهد داشت، در حالی که گلکسی اس ۱۰ لایت با قیمت ۷۸۰ یورو و مدل استاندارد اس 10 با قیمت ۹۳۰ یورو برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم به فروش خواهد رفت.

بزرگ‌ترین مدل این سری یعنی مدل پلاس دارای دوربین سلفی دوگانه خواهد بود که درون حفره‌ای داخل نمایشگر قرار می‌گیرند. همچنین طبق شایعات گلکسی اس ۱۰ از شارژ وایرلس معکوس مشابه میت ۲۰ پرو هواوی پشتیبانی خواهد کرد.

سری گلکسی اس ۱۰ به همراه گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف قرار است که در رویداد سامسونگ آن‌پکد بعدی که در روز بیستم فوریه (یکم اسفند) در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود، رونمایی شوند. سه مدل مختلف با ابعاد متفاوت به همراه پنج گزینه رنگی و یک نسخه سازگار با اینترنت ۵ جی در این رویداد معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نه بابا عالیه خوب