ویوو اپکس 2019 (Vivo Apex 2019)

ویوو اپکس 2019 رسما معرفی شد؛ بدون دکمه و با ۱۲ گیگابایت رم!

ویوو اپکس 2019 (Vivo Apex 2019) یکی از جذاب ترین گوشی های چینی مورد انتظار انتظار کاربران بود که حالا رسما معرفی شده است و ما با مشخصات فنی و طراحی آن آشنا شده‌ایم.

گوشی مفهومی ویوو اپکس 2019 از مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و یک پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت داخلی (بدون امکان ارتقا از طریق کات حافظه جانبی)، ۱۲ گیگابایت حافظه رم، دستیار صوتی هوشمند Jovi و پشتیبانی از اینترنت 5G از مهمترین امکانات آن هستند.

تنها یک روز بعد از آنکه کمپانی میزو  گوشی هوشمند بدون دکمه و بدون پورت خود را به رسانه‌ها نشان داد، ویوو اپکس 2019 پیش روی چشمان کاربران قرار گرفته است که یک هیولای هوشمند با طراحی فوق مدرن محسوب می‌شود. البته این گوشی دارای یک پورت است که به صورت یک اتصال‌دهنده‌ی مغناطیسی بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است که برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات استفاده می‌شود. این در حالی است که گوشی میزو زیرو تنها بر روی شارژر وایرلس تکیه می‌کند و پورت ورودی خاصی بر روی بدنه ندارد. ویوو اتصال را MagPort نامیده است که آن را بر روی پنل پشتی و در پایین صفحه می‌توانید پیدا کنید.

ویوو اپکس 2019 (Vivo Apex 2019)

از دیگر مشخصات این گوشی مفهومی می‌توان به یک نمایشگر امولد با ابعاد ۶.۳۹ اینچ اشاره کرد که البته ویژگی جذاب آن این است که هنگام پخش موزیک، سطح آن به کمک بلندگو می‌آید و به کمک یک مبدل پیزوالکتریک، امواج صدا را بازنشر می‌کند و جذابیت بیشتری به گوش کاربران می‌رسد.

حاشیه‌های نمایشگر ویوو اپکس ۲۰۱۹ تقریبا کمترین میزان در میان تمام گوشی های هوشمندی است که تا به حال دیده‌اید و البته هیچ نشانه‌ای هم از حضور یک دوربین سلفی بر روی آن وجود ندارد.

اسکنر اثر انگشت تمام‌صفحه در گوشی ویوو اپکس 2019

ویوو اپکس 2019 (Vivo Apex 2019)

از مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی جدید این است که تمام سطح نمایشگر به یک سنسور اثر انگشت تبدیل می‌شود و ویوو آن را «اسکن اثر انگشت تمام‌صفحه» نامیده است. در واقع شما می‌توانید هر قسمتی از نمایشگر را لمس کنید تا اثر انگشت‌تان شناسایی شود و دیگر مشابه گوشی‌هایی همچون پرچمداران هواوی، لازم نیست که تنها یک نقطه مخصوصِ صفحه را برای شناسایی اثر انگشت لمس کنید.

مشابه طرح مفهومی میزو زیرو، گوشی ویوو اپکس 2019 نیز لمس خازنی و فناوری تشخیص فشار را با یکدیگر ترکیب کرده است تا عملکرد دکمه‌های روشن و خاموش و دکمه‌های تغییر صدا را شبیه‌سازی کند. به این وسیله شما بدون اینکه دکمه فیزیکی بر روی بدنه مشاهده کنید،می‌توانید همچنان از این دکمه‌ها استفاده کنید.

دوربین دوگانه بر روی پشت این گوشی نیز از دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده و یک فلش ال ای دی آنها را همراهی می‌کند.

البته از آنجایی که این گوشی همچنان یک طرح مفهومی است، تعدادی علامت سوال در طراحی و مشخصات آن وجود دارد که کمپانی سازنده هنوز به آنها پاسخ نداده است. همچنین نباید انتظار داشته باشید که این گوشی به زودی وارد بازار شود، زیرا هنوز یک طرح مفهومی است و مشخص نیست که آیا ویوو می‌خواهد آن را به عنوان یک محصول تجاری عرضه کند یا خیر. همچنین این کمپانی درباره دوربین سلفی نیز اظهار نظر خاصی نکرده، بنابراین نمی‌دانیم که آیا مشابه تعدادی از گوشی های جدید، دوربین سلفی به صورت کشویی بیرون خواهد آمد یا اصلااین طرح مفهومی دوربین سلفی ندارد؛ درباره پشتیبانی از شارژ وایرلس و یا اینکه ویوو Apex 2019 مانند مدل میزو زیرو ضد آب خواهد بود نیز اطلاعاتی در دست نیست.

این کمپانی چینی اعلام کرده است که مدل اپکس ۲۰۱۹ را در کنگره جهانی موبایل در که در ماه فوریه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد و آنجا می‌توانیم اطلاعات کامل‌تری از آن به دست آوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بابا این متن قدیمیه

    برین تو یوتیوب سرچ کنین

    فیلمشو ببینین غش میکنین

  2. فک کنم خیلی خوش دست نباشه