تریلر جدید بازی رزیدنت اویل 2 را تماشا کنید

نسخه بازسازی شده بازی رزیدنت اویل 2 پس از مدت‌ها انتظار سرانجام منتشر شد. شما در ادامه می‌توانید لانچ تریلر بازی Resident Evil 2 را مشاهده کنید.

اگر با بازی رزیدنت اویل 2 خاطره دارید، این تریلر شاید برای شما نوستالوژی شیرینی ایجاد کند. شما همچنین می‌توانید ببینید که بازی جدید چه تفاوت‌های با نسخه اصلی دارد.

برای آن‌هایی که آشنا نیستند، این نسخه بازسازی شده بازی رزیدنت اویل 2 دقیقا ریمستر نسخه اورجینال است و چیزی را تغییر نمی‌دهد. شماره دوم هنوز یکی از محبوب‌ترین‌های مجموعه محسوب می‌شود و گرافیک جدید باعث شده که حس کنید با یک بازی کاملا جدید رو به رو هستید.

تریلر جدید بازی رزیدنت اویل 2 – Resident Evil 2

داستان بازی در سال 1998 و دو ماه پس از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد. در زمانی که بیشتر شهروندان راکون سیتی به دلیل تاثیرات مخرب سلاح میکروبی شرکت آمبرلا، به زامبی تبدیل شده‌اند. افسر پلیسی به نام لیان اس کندی همراه با یک دختر دانشجو به نام کلر ردفیلد در جستجوی برادرش کریس هستند. آن‌ها همچنین به دنبال راهی برای فرار از شهر می‌گردند اما با اتفاقات پیچیده‌ای رو به رو می‌شوند.

شرکت کپکام (Capcom) این بازی را «یک شاهکار که ژانر خود را بازتعریف کرد» نامیده است و اعلام کرده که قسمت دوم اساسا از پایه بازسازی شده و این باعث می‌شود تا یک تجربه روایی عمیق‌تر برای مخاطب به ارمغان بیاورد. این بازی که از موتور اختصاصی RE بهره می‌برد، از نظر بصری بسیار واقع گرایانه‌تر شده و یک برداشت جدید از همان داستان ترسناک سبک بقا ارائه می‌دهد. این بازی از زاویه دوربین بالای شانه استفاده می‌کند و کنترل بازی مدرن‌تر شده تا بتواند مخاطب‌های جدید را جذب کند.

نقدهای اولیه بازی بسیار مثبت بوده و به نظر می‌رسد که بازی رزیدنت اویل 2 همان چیزی است که طرفداران انتظار داشتند. این بازی در 25 ژانویه (5 بهمن) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آقا من با جفتشون تا آخر رفتم واقا بازی بینظیره تا تجربه نکنی نمیفهمی!

  2. موافقم باهات منم زیاد خوشم نیومد

  3. نگوووو اینو خیلی معرکه بود