نسخه لایت بازی PUBG

نسخه لایت بازی PUBG به صورت آزمایشی منتشر شد

نسخه لایت بازی PUBG به صورت آزمایشی منتشر شد. این نسخه که PUBG Lite نام دارد٬ برای کامپیوترهای رده پایین توسعه پیدا کرده است.

PlayUnknown’s Battlegrounds با نام اختصاری PUBG این روزها به یکی از محبوب‌ترین عناوین سبک بتل رویال تبدیل شده است. این بازی در پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده است٬ پس فرقی نمی‌کند شما با گوشی هوشمند خود یا یک کنسول حرفه‌ای آن را اجرا کرده باشید٬ در هر زمان و هر کجا می‌توانید از اجرای آن لذت ببرید. اما از روز گذشته٬ انتشار نسخه لایت بازی PUBG به صورت آزمایشی آغاز شده است. این عنوان که PUBG Lite نام دارد٬ مختص کاربرانی توسعه پیدا کرده که از کامپیوترهایی با مشخصات فنی حداقلی استفاده می‌کنند.

البته در حال حاضر نسخه کم حجم بازی PUBG در تایلند منتشر شده است؛ پس اگر در جای دیگری از کره‌ی زمین زندگی می‌کنید٬ همچنان باید منتظر انتشار این نسخه بمانید. مدت‌ها بود که توسعه دهندگان این بازی٬ در حال توسعه‌ی نسخه‌ی سبک آن بودند و حالا پس از مدت‌ها به صورت آزمایشی این نسخه‌ی ویژه را منتشر کرده‌اند. هنوز نامی از دیگر بازارهایی که قرار است از این بازی میزبانی کنند٬ آورده نشده است٬ اما احتمالا هدف اصلی عرضه٬ بازارهای آسیایی بوده است.

حداقل مشخصات فنی برای اجرای نسخه لایت بازی PUBG

نسخه لایت بازی PUBG شامل نقشه‌های پرطرفدار Mianmar و ٬Erangel به علاوه حالت تمرینی است. درست همانند نسخه‌ی اصلی٬ شما می‌توانید در رقابت‌هایی با 100 بازیکن شرکت کنید. برای اجرای این بازی٬ کامپیوتر شما باید حداقل از پردازنده‌ی 2.4 گیگاهرتزی Core i3 اینتل با 4 گیگابایت رم٬ گرافیک داخلی Intel HD Graphics 4000 و حداقل 4 گیگابایت فضای داخلی بهره‌مند باشد.

اگر شما هم ساکن تایلند هستید٬ می‌توانید با ورود به سایت رسمی این بازی٬ نسخه‌ی PUBG Lite آن را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چرا در ایران اینو نمیشه دانلود گرد

  2. چیش باحاله ی نکته مثبتشو بگو ببینم

  3. ساکن تایلند بودیم ک دیگ وقتی برای بازی کردن نداشتیم

  4. ”اگر شما هم ساکن تایلند هستید٬ می‌توانید با ورود به سایت رسمی این بازی٬ نسخه‌ی PUBG Lite آن را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.” والا ساکن تایلند نیستیم ولی vpn تایلند داریم 🙂

  5. اره خیلی باحاله این بازی