جیلی FY11

جیلی FY11 ؛ اولین شاسی بلند کوپه شرکت Geely بر پایه پلتفرم ولوو

شرکت خودروسازی Geely از اولین شاسی بلند کوپه خود با نام جیلی FY11 رونمایی کرد. این خودرو بر اساس پلتفرم مشترک با ولوو XC40 طراحی شده است. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های طراحی محصول جدید جیلی آشنا می‌شویم.

در روزهای گذشته تصاویر جدیدی از جیلی FY11 منتشر شده بود که بر خلاف گذشته روی آن هیچ پوشش یا استتاری وجود نداشت. به نظر می‌رسد شرکت جیلی برای پنهان کردن محصول جدید خود مشکلی ندارد و تصاویر اصلی آن را رسانه‌ای کرده است. جیلی FY11 به عنوان اولین شاسی بلند کوپه شرکت جیلی محسوب می‌شود که بر اساس پلتفرم مشترک ولوو XC40 ساخته شده است.

جیلی FY11

مشخصات جیلی FY11 

جیلی FY11 بر اساس پلتفرم ولوو XC40 طراحی شده است که به همین دلیل می‌توان گفت محصول جدید شرکت جیلی به موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ ولوو مجهز خواهد بود که قدرتی معادل 235 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر تولید می‌کند. شرکت جیلی برای محصول جدید خود سیستم‌های انتقال قدرت محور جلو و تمام‌چرخ محرک را در نظر گرفته است. طراحی جیلی FY11 فست بک بوده و به همین دلیل به شاسی بلند کوپه‌های اروپایی مانند بی ام و X4 و مرسدس GLC شباهت زیادی دارد. از جمله تفاوت‌های محصول جدید جیلی با خودروهای آلمانی می‌توان به پهنای بیشتر بدنه و ظاهر عضلانی‌تر اشاره کرد.

جیلی FY11

در نگاه اول به این خودرو شاهد جلوپنجره‌ آشنای جیلی در کنار چراغ‌های باریک هستیم که طراحان آن را با نوار کرومی تزیین کرده‌اند. همچنین ورودی‌های هوا زیر سپر جلو در این خودرو باعث شده ظاهر آن جذاب به نظر برسد. در نمای عقب این شاسی بلند کوپه چراغ‌های LED، تزئینات کرومی و چهار سراگزوز را می‌بینیم که این خودرو را بیش از پیش اسپورت نشان می‌دهد. از آنجایی که این خودرو به پیشرانه‌ ولوو مجهز است، می‌توانیم بگوییم که شتاب اولیه آن حدود 6 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز بیش از 220 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. تاکنون از مشخصات فنی آن اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و حتی نام جیلی FY11 نیز نام غیر رسمی این خودرو محسوب می‌شود.

جیلی FY11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. چه عشقیه اصلا نمی خوره واقعی باشه

  2. این میخوره نقاشی باشه

  3. شبیه ماشین اسباب بازیه

  4. عجب طراحی توپی ایول بابا

  5. اینا به کجا رسیدن ما به کجا رسیدیم که زه بغل آپشنه