خودروهای پیش فروش شده

قیمت خودروهای پیش فروش شده بر اساس زمان تحویل محاسبه می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت قیمت خودروهای پیش فروش شده در شرایط عادی باید بر اساس زمان تحویل درج شده در قرارداد محاسبه شود، بنابراین قیمت این خودروها تا تاریخ تحویل آ‌ن‌ها یعنی از اول شهریور تا 30 دی‌ماه افزایش پیدا نمی‌کند.

عباس تابش، معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حاشیه نشستی که با مشتریان معترض برگزار شد، عنوان کرد خودروسازان داخلی وظیفه دارند به ماده 4 آیین‌نامه اجرایی قانون از حقوق مصرف‌کنندگان عمل کنند. از این رو طبق قانون، قیمت خودروهای پیش فروش شده خودروسازان می‌بایست بر اساس زمان تحویل درج شده در قرارداد محاسبه شود.

نحوه محاسبه قیمت خودروهای پیش فروش شده

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تاکید کرد قیمت خودروهای پیش فروش شده در تاریخ سررسید می‌بایست بر اساس سایت خودروسازان باشد و خودروسازان وظیفه دارند جریمه تاخیر را به مشتریان بپردازند. بنابراین قیمت خودروهای پیش فروش شده که زمان تحویل آن‌ها از اول شهریوماه تا 30 دی‌ماه 97 است، افزایش پیدا نمی‌کند. وی در پایان خاطرنشان کرد وزیر صنعت به اجرای دقیق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکید کرده و معتقد است تعهدهایی که نسبت به مردم داریم را باید به صورت دقیق و شفاف اجرا کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یعنی گرانفروشی با منّت

  2. اینا هر چی میگن دورغه