ثبت سفارش خودرو

وزارت صنعت قصد بازگشایی سایت ثبت سفارش خودرو را ندارد

معاون صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت برای بازگشایی سایت ثبت سفارش خودرو برنامه‌ای نداریم و بانک مرکزی به دلیل مشخص نبودن منبع ارز، با واردات بدون انتقال ارز مخالف است.

محمدرضا مودودی، معاون صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تحریم لاستیک خودرو عنوان کرد از ابتدای سال جاری برای تامین لاستیک خودرو با مشکل مواجه شدیم، اما در حال حاضر شرایط تامین این کالا در وضعیت مطلوبی قرار دارد. وی افزود در سال‌های گذشته واردات لاستیک خودرو به صورت رسمی انجام نمی‌شد و همین مسئله تامین این کالا را با مشکل روبه‌رو کرد. در واقع در سال‌های گذشته واردکننده بزرگ و رسمی برای تامین این کالا اقدامی را انجام نمی‌داد، اما در حال حاضر با شرکت‌های توانمند مذاکره‌هایی را انجام دادیم تا در زمینه واردات این کالا پیش‌قدم شوند که اقدام‌های خوبی نیز انجام شده است.

سایت ثبت سفارش خودرو باز نخواهد شد

محمدرضا مودودی در خصوص واردات بدون انتقال ارز عنوان کرد در این زمینه بانک مرکزی می‌پرسد ارز مورد نیاز برای واردات بدون انتقال ارز از کجا تامین می‌شود؟ در واقع زمانی که از واردات بدون انتقال ارز صحبت می‌کنیم، این موضوع مطرح می‌شود که منظور از واردات بدون انتقال ارز، کدام ارز است؟ آیا منظور ارز ناپاک است یا ارزی که کشورهای دیگر می‌خواهند به ما ببخشند؟ به همین منظور بانک مرکزی با واردات بدون انتقال ارز مخالف است و این‌که ارز از کجا تامین می‌شود برای بانک مرکزی اهمیت زیادی دارد. وی در پایان خاطرنشان کرد در حال حاضر برای بازگشایی سایت ثبت سفارش خودرو برنامه‌ای نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چون اگر گیت گمرک را بردارند با سیل ماشین، درشکه به تاریخ می‌پیوندد

  2. بهتر اصا کلا ثبت سفارش نزنن ب نفع همس

  3. کلاهبردارای دو دره باز