اطلاعات گوشی ال جی وی 50

گوشی 5G ال جی احتمالا ال جی وی 50 نام خواهد داشت

یک گزارش از کره منتشر شده که در آن ادعا می‌شود گوشی 5G ال جی احتمالا ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ) نام خواهد داشت. این گوشی چه زمانی معرفی می‌شود؟ در ادامه می‌توانید ببینید.

نخستین گوشی هوشمند 5G ال جی در نمایشگاه MWC 2019 که اسفند ماه در بارسلونا برگزار می‌شود، رسما معرفی می‌شود. به نقل از گزارش تازه منتشر شده از ETNews، این گوشی نام طولانی قابل پیش‌بینی را با خود به همراه خواهد داشت. این خبرگزاری معتقد است که گوشی مجهز به فناوری شرکت ال جی، ال جی وی 50 تینکیو نام خواهد داشت و در حالی که شاید نام آن به خوبی در دهان نچرخد،‌ اما هر چه که هست در ماه مارس به فروش خواهد رسید.

ال جی وی 50 تینکیو با برچسب قیمتی بین 1.3 میلیون وون تا 1.5 میلیون وون کره (1165 تا 1354 دلار) روانه‌ی بازار خواهد شد. البته این قیمت مربوط به بازار کره است و شاید در دیگر کشورها، این قیمت کمی بالاتر هم باشد.

همیشه ال جی گوشی‌های سری V خود را در پاییز معرفی می‌کرد، اما ظاهرا باید تصوراتی که قبلا در مورد زمان رونمایی از این محصولات داشتیم را دور بی‌اندازیم. در این گزارش همچنین اشاره شده است که نسخه 4G LTE گوشی ال جی جی 8 تینکیو می‌تواند آخرین عضو از خانواده‌ی گوشی‌های سری G ال جی باشد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این گوشی ساز کره‌ای علاقه‌ای به رونمایی از یک برند جدید برای گوشی‌های 5G خود ندارد.

مشخصات ال جی وی 50

تا بدین لحظه، اطلاعات زیادی از گوشی پرچمدار آینده‌ی ال جی در دست نیست. اول اینکه ما می‌دانیم این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام مجهز خواهد بود. دوم این که یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده خواهد داشت. به نقل از خود ال جی، این گوشی با یک محفظه‌ی بخار اختصاصی عرضه خواهد شد که می‌تواند به جلوگیری از هرگونه مشکلات داغی دیوایس کمک کند.

از نظر طراحی، این کمپانی پیشتر تایید کرده که گوشی ال جی وی 50 را با شکل و شمایلی منحصر به فرد عرضه خواهد کرد. البته از آنجایی که این گوشی یکی از اعضای خانواده گوشی‌های V ال جی است، این گوشی می‌تواند شباهت‌های ظاهری زیادی را با گوشی ال جی وی 40 عرضه شده در سال 2018 داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وی 40 ک ترکوند امید وارم اینم خوب باشه