تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 10 به ده ساله شدن پرچمداران سامسونگ اشاره می‌کند

تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 10 به ده ساله شدن پرچمداران سامسونگ اشاره می‌کند

امسال به دهمین سالگرد رونمایی از پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ رسیده‌ایم که به شکل جالبی با چالش همه‌گیر ده سالگی نیز همزمان شده است. تیزر تبلیغاتی جدید سامسونگ گلکسی اس ۱۰ نیز به همین موضوع اشاره دارد.

هرچه به زمان رونمایی از پرچمداران سری اس 10 سامسونگ نزدیک می‌شویم، باید شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی رسمی از سوی سامسونگ برای این گوشی های جذاب باشیم. حالا به تازگی تیزر تبلیغاتی گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) به ده ساله شدن پرچمداران سامسونگ اشاره می‌کند و می‌توانید آن را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

تیزر تبلیغاتی رسمی سامسونگ گلکسی اس 10

البته اگر می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری درباره اینکه گوشی های پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ از چه مشخصات سخت افزاری، سبک طراحی، امکانات ویژه برخوردارند، با چه قیمتی به فروش خواهند رسید و در چه تاریخی می‌توانید آنها را از بازار خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم جمع‌بندی کامل گجت نیوز درباره این گوشی های گران قیمت سامسونگ را مشاهده کنید.

در حال حاضر از دوربین‌های سلفی داخل نمایشگر، سنسور اثر انگشت درون صفحه، پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G و چیپست اختصاصی هوش مصنوعی به عنوان قابلیت های جدید گلکسی اس ۱۰ نام برده می‌شود.