هر آنچه از بازی مورتال کمبت 11 می‌دانیم

بازی مورتال کمبت 11 (Mortal Kombat 11) در اردیبهشت ماه منتشر می‌شود و در این مطلب به تمام اطلاعات منتشر شده از آن خواهیم پرداخت.

بازی مورتال کمبت 11 توسط استودیوی «ندررلم» (NetherRealm) ساخته شده و انتشار آن بر عهده شرکت برادران وارنر است. در قسمت جدید این مجموعه شاهد حضور همان شخصیت‌های قدیمی بعلاوه تعدادی شخصیت جدید هستیم و همان «فاتالیتی‌های» مشهور که امضای این مجموعه به حساب می‌آیند را نیز داریم.

بازی مورتال کمبت 11

مجموعه Mortal Kombat از زمان انتشار در سال 1992 تاکنون یکی از نمادهای خشونت در بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. با اینکه تمرکز اصلی مجموعه بر روی خشونت بوده اما مبارزات و گیم‌پلی بازی در هر شماره، با تشکر از بودجه بهتر و تلاش‌های استودیوی سازنده، پیشرفت قابل توجهی داشته است. اد بون (Ed Boon) یکی از سازندگان نسخه اصلی، هنوز هم در ساخت و توسعه قسمت‌های جدید حضور فعال دارد و در کنار همکاران‌اش در ندررلم تلاش می‌کند تا بهترین نسخه ممکن را تحویل طرفداران دهد.

بازی مورتال کمبت 11

پایبندی بازی مورتال کمبت 11 به ریشه‌های مجموعه

بازی مورتال کمبت 11 به ریشه‌هایش پایبند خواهد بود و یک اثر کاملا خونین است اما این باعث نشده تا ندررلم از بخش‌های داستانی و دیگر بخش‌های مهم بازی به سادگی عبور کند. آن‌ها تلاش کرده‌اند تا شخصیت‌هایی که 30 سال پیش در این مجموعه معرفی شدند را به خوبی توسعه داده و همچنین بتوانند رضایت طرفداران قدیمی را نیز جلب کنند. همچنین در ساخت و آزمایش بازی، از گیمرهای حرفه‌ای و قدیمی مورتال کمبت استفاده شده است تا گیم‌پلی آن به حالت ذاتی خود بازگردد. یعنی همان چیزی که طرفداران از بازی انتظار دارند، بدون ساده‌سازی یا پیچیده کردن آن. Mortal Kombat 11 بدون شک یکی از بازی‌های بزرگ و جالب توجه نیمه اول سال 2019 است و همه طرفداران سبک مبارزه‌ای باید آن را تجربه کنند.

بازی مورتال کمبت 11

همانند قسمت‌های قبلی، در بازی مورتال کمبت 11 نیز هر شخصیت دارای چند فاتالیتی منحصربفرد است؛ همان حرکت‌های پایانی خشونت آمیز که با آن می‌توانید طرف مقابل را به بدترین شکل ممکن به قتل برسانید. این بازی از نشان‌های مشهور دیگر مجموعه نیز بهره می‌برد، همانند کات سین‌های Brutality، در زمانی که یک حرکت خاص در پایان رقابت استفاده می‌شود.   

بازی مورتال کمبت 11

شما همچنین می‌توانید از حملات جدیدی به نام «دمیدن مرگبار» (Fatal Blow) استفاده کنید که باعث می‌شود در هنگامی که خون شما کم است و در حال شکست خوردن هستید، به بازی برگردید و یک بازگشت قهرمانانه داشته باشید. با این مکانیک‌های جدید ، ندررلم توانسته به گیم‌پلی بازی، تازگی خاصی ببخشد و آن را برای گیمرهای مختلف دست یافتنی‌تر از همیشه کند.

بازی مورتال کمبت 11

در مقدمه داستان بازی مورتال کمبت 11 در می‌یابیم که ریدن (Raiden)، محافظ زمین و خدای رعد و برق، وارد مسیر تاریکی شده است. او که از مراقبت از زمین در مقابل تهاجم دشمنان خسته شده است، ظاهرا تصمیم گرفته راه دیگری را در پیش بگیرد.

بازی مورتال کمبت 11

در مقابل، کرونیکا (Chronica) شخصیت منفی جدید بازی، می‌خواهد زمان را به عقب بازگرداند و بتواند قلمرو را به تسخیر خود در بیاورد. بازگشت زمان به عقب یعنی حضور دوباره افرادی همچون کونگ لائو، لیو کانگ و دیگر شخصیت‌های محبوب مجموعه که در قسمت‌های قبلی مورتال کمبت کشته‌ شده بودند. از دیگر اطلاعات منتشر شده در رابطه با بخش داستانی، باید به این نکته اشاره کرد که بازی دارای چند پایان مختلف است و این یعنی هر کدام از گیمرها تجربه متفاوتی از بازی خواهند داشت.

بازی مورتال کمبت 11

تا اینجا حضور شخصیت‌هایی همچون اسکورپین، ساب زیرو، ریدن، سونیا بلید، اسکارلت، باراکا، شائوکان و گَرِس (Geras) در بازی تایید شده است. گرس اولین شخصیت جدید بازی مورتال کمبت 11 است اما باید منتظر معرفی شخصیت‌های جدید بیشتری باشیم.

بازی مورتال کمبت 11

صفحه انتخاب شخصیت بازی برای 25 شخصیت جا دارد اما احتمالا با محتواهای قابل دانلود، شخصیت‌های بیشتری به بازی اضافه خواهند شد. شما همچنین می‌توانید لباس‌های شخصیت‌ها را قبل از مبارزه انتخاب کنید و مشخص کنید قصد استفاده از کدام حرکات و حملات در بازی دارید. قابلیت سفارشی‌سازی باعث شده تا ظاهر شخصیت‌ها از تنوع بیشتری نسبت به قبل برخوردار باشد.

بازی مورتال کمبت 11

اگر به یاد داشته باشید، باراکا و اسکارلت در بازی مورتال کمبت ایکس (Mortal Kombat X) حضور نداشتند اما در قسمت جدید بازگشت جذابی خواهند داشت.

بازی مورتال کمبت 11

روندا رزی (Ronda Rousey) ستاره سابق کشتی‌ کج و قهرمان مسابقات یواف سی، صداپیشگی یکی از شخصیت‌های اورجینال مجموعه یعنی سونیا بلید را برعهده خواهد داشت. سونیا یکی از فرماندهان نیروهای ویژه زمین است. دخترش، کسی کیج (Cassie Cage) یکی از شخصیت‌های اصلی بازی مورتال کمبت ایکس بود.

بازی مورتال کمبت 11

شخصیت شائوکان، امپراطور دنیای بیرون، در صورتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که بازی را پیش خرید کنید.

بازی مورتال کمبت 11 در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 1398) برای رایانه‌ های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و دارای دو نسخه استاندارد و پریمیوم خواهد بود که هم‌اکنون قابل پیش خرید هستند. همچنین در صورت پیش خرید، می‌توانید نسخه آزمایشی آن را در تاریخ 28 مارس (8 فروردین 1398) بازی کنید. همان طور که بالاتر نیز ذکر شد، در صورت پیش خرید، شخصیت شائوکان نیز در روز عرضه برای شما قابل بازی خواهد بود.

آخرین اخبار بازی مورتال کمبت 11 (Mortal Kombat 11)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بازی عالی و خفنی هست اونایی که میگین نیست هم از گیم سردر نمیارن

  2. انقدری که باید هیجان انگیز نیست.من یکی رو جذب نکرد

  3. عجب طراحی توپ و خرفه ای داره