تاریخ اکران فیلم جوخه انتحار 2 مشخص شد

شرکت برادران وارنر (Warner Bros) پس از کش و قوس‌های فراوان، رسما تاریخ اکران فیلم جوخه انتحار 2 (Suicide Squad 2) را مشخص کرد.

با موفقیت عظیم قسمت اول، ساخت فیلم جوخه انتحار 2 بدیهی به نظر می‌رسید. قسمت اول در ماه اوت 2016 به نمایش در آمد و توانست در باکس آفیس بین المللی، 747 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم با اینکه در گیشه موفق بود اما به دلیل تدوین نامناسب، شخصیت‌های پرداخت نشده و داستان نامسنجم از سوی منتقدان مورد حمله قرار گرفت و نتوانست نظر طرفداران را هم جلب کند.

حتی با توجه کیفیت نه چندان خوب فیلم، باز هم کارگردان قسمت اول، دیوید آیر (David Ayer) قرار بود قسمت دوم را بسازد اما از پروژه خارج شد و ساخت فیلم به گوین اوکانر (Gavin O’Connor)، سازنده فیلم حسابدار (The Accountant) سپرده شد. اوکانر کار بر روی فیلم‌نامه را آغاز کرد و قرار بود تولید فیلم را از اکتبر 2018 آغاز کند اما تولید اثر با تاخیر مواجه شد و این کارگردان تصمیم گرفت سراغ پروژه‌های دیگر برود. حالا فیلم جوخه انتحار 2 در دستان جیمز گان (James Gunn)، کارگردان پرطرفدار قسمت اول و دوم فیلم محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) قرار گرفته که علاوه بر نگارش فیلم‌نامه، ساخت آن را نیز برعهده خواهد شد.

فیلم جوخه انتحار 2

جیمز گان

فیلم جوخه انتحار 2 شخصیت‌های ابرقهرمانی جدید خواهد داشت

طبق اخبار منتشر شده از سوی هالیوود ریپورتر، فیلم Suicide Squad 2 در سال 2021 به اکران در می‌آید. جیمز گان که در چند مدت اخیر برای کارگردانی فیلم مشغول مذاکره بود، اخیرا ساخت آن را پذیرفته است. فیلم‌نامه او چندین شخصیت جدید دی سی را شامل می‌شود که در قسمت اصلی حضور نداشتند. گفته می‌شود که قسمت دوم تمامی شخصیت‌های قسمت اصلی جز مارگوت رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کویین (Harley Quinn) و وایولا دیویس (Viola Davis) را حذف خواهد کرد. این بدین معناست که حتی ویل اسمیت هم در قسمت جدید حضور ندارد. مارگوت رابی از معدود نکات مثبت قسمت اول بود که توانست نظر مثبت اکثر طرفداران را دریافت کند.

طرفداران انتظار این تغییرات خلاقانه در ساخت قسمت دوم را داشتند. پس از شکست تلخ فیلم لیگ عدالت (Justice League) در گیشه، مشخص بود که برادران وارنر در نهایت به سراغ یک کارگردان دیگر با نوع نگاه هنری متفاوت برود. جیمز گان که اخیرا از ساخت قسمت سوم محافظان کهکشان اخراج شده، بهترین گزینه برای ساخت فیلم جوخه انتحار 2 محسوب می‌شود.

قسمت دوم Suicide Squad در کنار فیلم بتمن، دو اثری هستند که دی سی برای اکران در سال 2021 در نظر گرفته است. اما شخصیت هارلی کویین را سال آینده در فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. ببین ندیدی ضر نزن من میگم خیلی هم خوب در میاد فیلم 2

  2. واقعا ساییدم این فیلمو که شخصیتاش حذف بشن و فقط هارلی بمونه

  3. فیلم ایرانیا چرته دم آمریکایی ها گرم

  4. فیلم ایرانیا خیلی چرته فیلم های آمریکایی ها عالیه ایرانی ها فقط تو فاز غم هستن اما آمریکایی ها اکشن میسازن دم آمریکایی ها گرم

  5. ینی چی اخه ویل اسمیت یا همون جوکر نیس گند زده میشه یه فیلم

  6. چقدر مسخره میشه پس.. هارلی بدون جوکر نمایی نداره

  7. اگر هارلی با جوکر نباشن خیلی مسخره میشه و حدس می‌زنم دومیش خیلی مسخره و بی مزه باشه

  8. بی صبرانه منتظرشم

  9. از نظر من هارلی کویین و جوکر شخصیت اصلیا بودن و جوخه انتحاری 2 شاید مسخره بشه

  10. چرت تر از ایننم مگه هست

  11. این دیگه چه مسخره بازیه

  12. ینی فقط قصدشون پئول سازیه