نسخه دمو بازی Anthem منتشر شد + راهنمای نصب

نسخه دمو بازی Anthem شرکت بایوور (BioWare) این هفته برای عموم منتشر شد و ما در این مطلب نحوه دسترسی به آن را شرح داده‌ایم.

نسخه دمو بازی Anthem هم‌اکنون قابل دانلود و اجرا است. هفته گذشته نسخه دمو بازی Anthem برای اعضای ویژه (کسانی که بازی را پیش خرید کرده بودند) انتشار یافت و در آن ایرادات و باگ‌های زیادی دیده شد. بایور حالا پس از رفع تعدادی از نواقص، دموی اصلاح شده را برای عموم عرضه کرده تا آن‌ها تجربه بهتری از بازی بدست بیاورند.

شرکت بایوور با انتشار بازی مس افکت: آندرومدا (Mass Effect: Andromeda) چندان موفق عمل نکرد و چند سالی است که دیگر آن عطش همیشگی را در طرفداران ایجاد نمی‌کند. اما آن‌ها امیدوارند با این بازی جدید، یک بار دیگر طرفداران را خشنود کنند.

 

دمو بازی Anthem

نسخه دمو بازی Anthem در روز جمعه، 1 فوریه (12 بهمن) منتشر شده و تا 4 فوریه (15 بهمن) قابل بازی است. بر خلاف تست‌های آغازین بایوور در ماه دسامبر، این نسخه دمو دارای محدودیت زمانی نبوده و در تمام ساعت شبانه روز قابل بازی است. شما می‌توانید این نسخه رایگان را بر روی رایانه شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 دریافت کنید.

نسخه دمو بازی Anthem را چگونه دانلود و نصب کنیم؟

برای آن‌هایی که قصد انجام بازی را بر روی کنسول دارند. باید به صفحه فروشگاه ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 رفته و در بخش جستجو، نام Anthem یا Anthem demo را وارد کنید. پس از ورود به صفحه بازی، به راحتی می‌توانید به نصب بازی بپردازید. حجم این نسخه رایگان حدودا 23.6 گیگابایت است. ناگفته نماند که برای دانلود بازی باید اشتراک گلد ایکس باکس لایو و یا پلی استیشن پلاس داشته باشید. از آن‌ جایی که Anthem یک بازی کاملا آنلاین است، گیمرها برای اجرای بازی در هر صورت به اکانت پریمیوم نیاز خواهند داشت.

اما برای دانلود بازی بر روی رایانه‌ شخصی خود، نیازی به پرداخت اشتراک برای هیچ سرویسی را ندارید. کافی است یک اکانت Origin فعال داشته باشید و به راحتی می‌توانید نسخه دمو را به طور کاملا رایگان دانلود کنید. سایز نسخه کامپیوتر بازی تقریبا 44 گیگابایت است.

ما تاکنون ویدیوها و تصاویر زیادی از این بازی مشاهده کرده‌ایم اما باید دید Anthem در اجرا چگونه عملکردی خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ما کی کامپیوترامون اینقدر خفنن بخاد اینو اجرا کنه