رندرهای سه بعدی گوشی منعطف هواوی را در اینجا ببینید

رندرهای سه بعدی از گوشی منعطف هواوی منتشر شده است. این درحالیست که هواوی قصد دارد این گوشی انعطاف پذیر چینی را در نمایشگاه MWC 2019 معرفی کند.

ریچارد یو، مدیرعامل گروه کسب و کار مصرفی هواوی برای نخستین بار در اکتبر سال 2017 بود که خبر از در حال کار بودن هواوی بر روی یک گوشی انعطاف پذیر داد. ریچارد یو همچنین افشا کرده است که این کمپانی در حال حاضر مشغول کار بر روی یک طرح مفهومی است که از دو نمایشگر بهره می‌برد  و تنها فاصله‌ی بسیار کمی بین این دو نمایشگر است که آن‌ها سخت در حال کار برای برطرف کردن این مشکل هستند.

پیش از این، رقیب هواوی یعنی سامسونگ نیز اعلام کرده که در حال کار بر روی یک گوشی منعطف است. در ابتدا این خبر شایعه بود، اما سرانجام خود کمپانی در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ظهور آن در آینده‌ای نزدیک را اعلام کرد. به نظر می‌رسد 2019، سال خوبی برای گوشی‌های خمیده است و هواوی نیز یکی از کمپانی‌هاییست که می‌خواهد به زودی، یک مدل واقعی را به بازار ارائه کند.

خود ریچارد یو هفته‌ی گذشته و در خلال رونمایی از تراشه‌ی 5G این کمپانی به نام Balong 5000 5G رسما اعلام کرد که گوشی منعطف هواوی در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی از تراشه‌ی 5 جی جدید هواوی پشتیبانی کند که می‌تواند پاسخ مستقیمی به مودم 5G اسنپدراگون X50 کوالکام باشد.

گوشی منعطف هواوی به داخل خم می‌شود

حال، پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل یک سایت رندرهایی از گوشی منعطف هواوی را به انتشار رسانده که بر اساس نقش‌ها و طرح‌های آن طراحی شده‌اند. ما مطمئن نیستیم که طراحی نهایی این گوشی، بدین صورت باشد. جدا از طراحی گرافیکی جذاب، هیچ اطلاعات خاصی از این گوشی را نمی‌توان ییافت. با نگاهی به رندرهای منتشر شده، ما نمی‌توانیم بگوییم که این گوشی به سمت بیرون یا داخل تا می‌شود. از آنجایی که آن به یک پنل OLED انعطاف پذیر مجهز خواهد شد، احتمال اینکه گوشی به هر دو سمت خم شود وجود دارد. زمانی که از آن به عنوان یک گوشی استفاده می‌کنید به سمت داخل خم شده و زمانی که می‌خواهید نمایشگر بزرگ‌تری در اختیارتان باشد، آن را به حالت اول بازگردانید.

گوشی منعطف هواوی

مشخص نیست که هواوی می‌خواهد قلم M-Pen خود را نیز به صورت پیشفرض در داخل جعبه‌ی این گوشی قرار دهد یا خیر. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر، باید تا زمان رونمایی از گوشی منعطف هواوی در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا منتظر بمانیم.

گوشی منعطف هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا گوشی منعطف های این برندا همشون بدون حاشیه‌ان… ؟!
    به ولله این …کشا پنج سال پیش میتونستن گوشی با نسبت تصویر 100 بزنن… .
    اما امان از پول و سود… !!!