گلکسی ای 90 به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده است

گلکسی ای 90 به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده است

افشاگر مشهور، Ice Universe، زودتر از همه به سراغ انتشار شایعات مربوط به گلکسی ای 90 (Samsung Galaxy A90) رفته است و اطلاعاتی درباره دوربین سلفی آن را به ما می‌دهد.

با توجه به این که مدت زیادی از زمان رونمایی مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای ۹ نمی‌گذرد، انتظار داشتیم که حداقل تا نیمه دوم سال ۲۰۱۹ شایعاتی درباره نسل جدید این سری نشنویم. اما حالا افشاگر جدیدی درباره دوربین سلفی مدل گلکسی A90 سامسونگ اطلاعاتی منتشر کرده است.

گلکسی ای 90 به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده است

همانطور که در تصویر توییت‌های او مشاهده می‌کنید، Ice Universe گلکسی ای 90 را یک دیوایس بی‌نقص می‌داند و دلیل آن هم این است که این گوشی قرار است اولین محصول سامسونگ باشد که به دوربین سلفی پاپ آپ متحرک مجهز می‌شود. بنابراین دیگر لازم است تا قسمتی از نمایشگر به حفره یا بریدگی مخصوص دوربین سلفی اختصاص داده شود و این و این دوربین از پشت نمایشگر به سمت بالا حرکت خواهد کرد تا ما بتوانیم یک تاچ اسکرین تمام صفحه را داشته باشیم.

البته دوربین‌های سلفی پاپ آپ، موضوع جدیدی نیستند و طی هفته‌های گذشته شنیده‌ایم که بسیاری از کمپانی های سازنده برای اینکه بتوانند حاشیه‌های نمایشگر گوشی های خود را کاهش دهند، از ساختارهای کشویی و پاپ آپ برای دوربین های سلفی خود استفاده خواهند کرد. همچنین با توجه به اینکه گوشی های مدل ۲۰۱۸ سری ای سامسونگ به دوربین‌های سه گانه و چهارگانه مجهز شدند، دوربین سلفی پاپ آپ می‌تواند تغییر مهم بعدی در این گوشی های بالارده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. اینو دیگه از کجا برداشتته

  2. تقلید از اوپو چین کرده

  3. اینم یه چیزی شنیده ولی نفهمیده!
    جانم! پاپ آپ واسه تمام‌صفحه کردن‌ه؛ حاشیۀ به اون پهنی واسه چیه؟