ویدیوی گیم‌ پلی و معرفی بازی Apex Legends را تماشا کنید

استودیوی ریسپاون (Respawn) رسما بازی Apex Legends را معرفی کرد و همزمان ویدیوی گیم پلی و لانچ تریلر آن را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

بازی Apex Legends هم‌اکنون در دسترس است و می‌توانید به صورت فری تو پلی به تجربه آن بپردازید. مدتی قبل خبر انتشار بازی بتل رویال تایتان فال (Titanfall) منتشر شد و حالا این بازی رسما وارد رقابت با فورتنایت (Fortnite) شده است. همانند دیگر بازی‌های بتل رویال، در ابتدا همراه با اعضای تیم‌تان باید یک نقطه در نقشه را مشخص کرده و به آن‌جا بپرید، سپس به تدریج سلاح جمع کنید و دشمنان را از بین ببرید.

این بازی در هر نقشه، 60 بازیکن را ساپورت می‌کند که یعنی 20 تیم در هر رقابت حضور خواهد داشت. هر تیم می‌تواند 3 قهرمان از 8 شخصیت بازی بهره ببرد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و به رقابت بپردازید. هر کدام از شخصیت‌ها، قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر بفرد خود را دارند و شما می‌توانید شخصیت‌های مختلف را امتحان کرده و ببینید کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

ویدیویی گیم‌پلی بازی Apex Legends

برای آن‌هایی که می‌خواهند ماجراهای بازی Apex Legends بدانند، داستان آن‌ پس از اتفاقات بازی Titanfall 2 رخ می‌دهد. با این حال، هیچ تایتانی در بازی وجود ندارد که همین باعث ناراحتی طرفداران شده است. شما می‌توانید تریلر سینمایی و داستانی بازی را در ادامه مشاهده کنید.

لانچ تریلر بازی Apex Legends

تمرکز اصلی استودیوی ریسپاون در حال حاضر روی این بازی بوده و به نظر می‌رسد که تا مدتی طولانی، خبری از بازی Titanfall 3 نخواهد بود. اما این بازی فری تو پلی جدید، خوراک طرفداران را تا مدتی طولانی تامین خواهد کرد.

بازی Apex Legends را می‌توانید بر روی رایانه‌ های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دانلود و اجرا کنید. آموزش نصب و سیستم مورد نیاز این بازی به زودی بر روی گجت نیوز قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ببخشید این بازی برا ps4 اصلا کار نمیکنه

  2. این بازی برای ps4 پلاس نیاز دارد