ویوو وی ۱۵ پرو با اسنپدراگون ۶۷۵ در تست گیک بنچ شرکت کرد

ویوو وی ۱۵ پرو با اسنپدراگون ۶۷۵ در تست گیک بنچ شرکت کرد

یکی از گوشی ‌های میان رده کمپانی ویوو یعنی ویوو وی ۱۵ پرو پرو به تازگی با پردازنده جدید کوالکام بر روی تست بنچمارک دیده شده است که اطلاعاتی را درباره مشخصات سخت افزاری این گوشی به ما می‌دهد.

کوالکام پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ را به عنوان یک نسخه جدید از سری اسنپدراگون ۶۷۰ با هسته‌های پردازشی سریع‌تر معرفی کرد. ما تا به امروز هیچ گوشی جدیدی در بازار ندیده‌ایم که به این چیپست مجهز باشد، اما احتمالا گوشی ویوو وی 15 پرو (vivo V15 Pro) اولین اسمارت فون جهان خواهد بود که به این پردازنده مجهز می‌شود. مدل V15 Pro به تازگی با پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ بر روی تست بنچمارک گیک بنچ دیده شده و امتیازات جالب توجهی در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ثبت رسانده است.

امتیازات ثبت شده توسط این گوشی هوشمند از تمام محصولاتی که به پردازنده‌های ۱۲ نانومتری اسنپدراگون مجهز بوده‌اند، بالاتر بوده است؛ مدل‌هایی نظیر گوشی هایی که دارای چیپست‌های اسنپدراگون ۶۷۷ و اسنپدراگون ۷۱۰ بودند. البته این امتیازات با وجود بالا بودن، به هیچ وجه نمی‌توانند نزدیک ارقام کسب شده توسط پردازنده‌های ۱۰ نانومتری مانند اسنپدراگون ۸۴۵ شوند.

ویوو وی ۱۵ پرو با اسنپدراگون ۶۷۵ در تست گیک بنچ شرکت کرد

مشخصات گوشی ویوو وی ۱۵ پرو (vivo V15 Pro)

با توجه به جدید بودن این پردازنده طبیعی است که امتیازات آن از چیپست‌های قبلی بالاتر باشد، به خصوص با توجه به اینکه کمپانی سازنده آن را یک چیپست ۱۱ نانومتری نامیده است؛ اما تا قبل از عرضه ویوو وی ۱۵ پرو در روز بیستم فوریه (یکم اسفند) نمی‌توانیم چیزی را به طور قطعی تایید کنیم.

طبق اطلاعات که قبلا از این گوشی جدید لو رفته است دیگر مشخصات شامل یک پنل امولد با سنسور اثر انگشت درون نمایشگر، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگ ظرفیت داخلی می‌شود. مجهز بودن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که می‌تواند حتی در دشوارترین شرایط تصاویری با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل به ثبت برساند، گوشی ۲۰۱۹ ویوو را به محصول جالبی تبدیل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*