پتنت گوشی شیائومی با دوربین های داخل حفره نمایشگر ثبت شد

پتنت گوشی شیائومی با دوربین های داخل حفره نمایشگر ثبت شد

دوربین های درون حفره های نمایشگر این روزها به مدل محبوب کاربران تبدیل شده است و به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی نیز تصمیم مشابهی برای ساخت گوشی بعدی خود دارد.

به تازگی گزارشی از یک پتنت ثبت شده توسط شیائومی نشان می‌دهد که این برند چینی نیز به لیست تولیدکنندگان گوشی های هوشمندی که دارای دوربین های درون نمایشگر هستند خواهد پیوست. طبق اطلاعات نهاد مالکیت معنوی جهانی (WIPO) شیائومی پتنت جدیدی برای یک گوشی با حفره های دوگانه برای دوربین‌های سلفی به ثبت رسانده است.

پتنت گوشی شیائومی با دوربین های داخل حفره نمایشگر ثبت شد

همانطور که می‌بینید در مقایسه با محصولاتی مانند گلکسی اس ۱۰ پلاس که احتمالا دارای یک حفره برای هر دو دوربین سلفی باشد، اینجا شیائومی راه حل متفاوتی در نظر گرفته است و تصمیم دارد تا دو حفره مجزا در دو طرف نمایشگر را ارائه دهد.

البته هنوز مشخص نیست که حفره دوم نیز مربوط به دوربین باشد و در واقع این حفره می‌تواند مربوط به سنسور تشخیص مجاورت و یا مواردی نظیر چراغ اعلان نوتیفیکیشن‌ها نیز باشد. در لیست ارائه شده توسط شیائومی ۲۴ طرح مختلف به ثبت رسیده است که در تمام آنها دو حفره در دو طرف لبه‌های نمایشگر دیده می‌شود و طراحی قرینه‌ای دارد. البته هنوز مشخص نیست که آیا چنین طراحی را در پرچمدار بعدی سری می خواهیم دید یا نه و هنوز موردی از سوی شیائومی تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زیباست گوشی ها این چند ساله خیلی عوض شدن