مانیتور 4K ال جی

رونمایی ال جی از یک مانیتور 4K بزرگ مجهز به پورت USB-C

کمپانی ال جی یک مانیتور 4K جدید را در کشور ژاپن معرفی کرد. از ویژگی‌های مهم این نمایشگر، باید به سایز 31.5 اینچی و وجود درگاه USB-C در آن اشاره کنیم.

به لطف همکاری ال جی با اپل، این کمپانی کره‌ای در گذشته دو نمایشگر UltraFine را برای کاربران کامپیوترهای Mac تدارک دید. یکی از آن مانیتورها، 21.5 اینچی و دیگری 27 اینچی بود. ولی اگر چنین سایزهایی را به اندازه کافی بزرگ نمی‌دانید، باید با محصول جدید ال جی آشنا شوید؛ یک مانیتور 4K بزرگتر که با شماره مدل 32UL750-W عرضه می‌شود.

این نمایشگر علاوه بر پنل 4K ال سی دی، یک پورت USB-C هم دارد و کاربران می‌توانند به سادگی، مک بوک خود را به آن متصل کنند. نرخ کنتراست 3000:1، پشتیبانی از استاندارد HDR10، پوشش 100 درصدی محدوده رنگی sRGB و 95 درصدی DCI-P3 هم از دیگر ویژگی‌های محصول جدید ال جی به شمار می‌روند. همچنین این مانیتور 4K دارای نرخ بازسازی 60 هرتز است و برای پیشگیری از لکنت یا بریدگی تصویر (image tearing)، از فناوری فری سینک AMD پشتیبانی می‌کند.

سایر امکانات ارتباطی آن، شامل DisplayPort 1.2 و دو پورت HDMI 2.0a می‌شود؛ بنابراین بدون استفاده از درگاه USB-C هم کارتان راه خواهد افتاد. علاوه بر این‌ها به دو درگاه USB 3.0، یک جک هدفون و اسپیکرهای داخلی نیز دسترسی خواهید داشت. قیمت مانیتور 4K جدید ال جی، 750 دلار تعیین شده است که با توجه به امکانات و سایزش، کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

مانیتور 4K ال جی (32UL750-W)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. زیاد چشممو نگرفت

  2. الجی فقط تلویزوین هاش و عشق است