رشته توییت

چگونه در توییتر یک رشته توییت ایجاد کنیم؟

یک رشته توییت به ما کمک می‌کند محدودیت توئیتر را دور زده و یک متن طولانی منتشر کنیم. در این مطلب به آموزش ایجاد یک رشته توئیت در توییتر خواهیم پرداخت.

توییتر بستری فوق‌العاده برای برقراری ارتباط با دیگران است. اساس کار این شبکه اجتماعی بسیار ساده بوده و به کاربران اجازه می‌دهد شبیه به استوری اینستاگرام، با دوستان خود به طور لحظه به لحظه در ارتباط باشند، با این تفاوت که برخلاف استوری، پست‌های منتشر شده حذف نخواهند شد. کافی است مطلبی کوتاه درباره وضعیت یا افکار کنونی‌تان نوشته و آن را سریعا توئیت کنید. در صورت تمایل، امکان افزودن تصویر یا ویدیو نیز وجود دارد.

اما کوتاه بودن سقف تعداد کاراکترهای مجاز برای هر توییت، با وجود در نظر گرفتن فلسفه پشت آن، در برخی مواقع دست و پا گیر است! اگر برای تکمیل توئیت خود، تنها چهار الی پنج کاراکتر کم آورده یا نیاز داشته باشید موضوعی را در یک پست کمی شرح و بسط بدهید، تکلیف چه خواهد بود؟ خوشبختانه می‌توان با ایجاد یک رشته توییت محدودیت این شبکه اجتماعی را دور زد.

رشته توییت

محدودیت تعداد کاراکترهای توییتر از ابتدا تا مدتی پیش، 140 کاراکتر بود، اما این سقف از مدتی قبل دو برابر شده و به 280 کاراکتر رسیده است. با این حال برای برخی پست‌ها، همچنان نیاز به نوشتن متن‌های طولانی‌تر داریم، هر چند توئیتر، ترجیح می‌دهد کاربران با ارسال متن‌های کوتاه و خلاصه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به منظور نوشتن یک پست دارای متن طولانی در توییتر، مجبور به ایجاد یک رشته توییت هستیم.

آموزش ایجاد رشته توییت در توییتر

همانند همیشه، با انتخاب آیکون Tweet، جعبه متن زیر را باز کرده و متن مورد نظر را تایپ کنید. اگر پست شما حاوی متنی با 280 کاراکتر یا کمتر باشد، نیازی به درست کردن رشته توییت نخواهد بود. کافی است بعد از نوشتن مطلب، برای ارسال پست، دکمه Tweet واقع در گوشه پایین و سمت راست صفحه را انتخاب کنید. در غیر این صورت، اگر نیاز دارید تا مازاد بر 280 کاراکتر باز هم مطلب را ادامه بدهید، آیکون به علاوه مشخص شده در تصویر زیر را انتخاب کنید.

رشته توییت

بعد از نوشتن 280 کاراکتر دوم، می‌توانید مجددا با لمس همین آیکون، محدودیت توییتر را 280 کاراکتر دیگر افزایش بدهید! در هر توئیت می‌توان با استفاده از دکمه‌های موجود در پایین جعبه متن، یک تصویر، فایل GIF یا نظرسنجی اضافه کرد.

رشته توییت

بعد از ایجاد یک رشته توییت دکمه Tweet به Tweet All تبدیل خواهد شد. کافی است بعد از نوشتن همه متن‌ها، این دکمه را انتخاب کنید تا تک تک توئیت‌ها به یکدیگر متصل شده و در قالب یک رشته توئیت نمایش داده شوند.

رشته توییت

به نظر شما بهتر نیست توییتر محدودیت 280 کاراکتری را برداشته و به کاربران اجازه بدهد پست‌هایی با طول دلخواه ایجاد کنند؟ در این صورت، آیا ماهیت و ویژگی منحصربه‌فرد کنونی توئیتر زیر سوال نخواهد رفت؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. با سلام
    برای متن خوبه
    اما وقتی یک فیلمی را که بیشتر از ۲ دقیقه است را میخواهیم بگذاریم، متاسفانه نمیشود

  2. لذتش به همین کاراکترهای کم هستش