رندر مطبوعاتی نوکیا 9

رندر مطبوعاتی نوکیا 9 پیور ویو، طراحی این پرچمدار را به تصویر می‌کشد

اچ ام دی گلوبال در MWC 2019، مراسمی را برگزار خواهد که انتظار می‌رود با رونمایی از نوکیا ۹ پیور ویو (Nokia 9 PureView) همراه باشد. در تصویر تازه‌ای که ظاهرا رندر مطبوعاتی نوکیا 9 است، می‌توانیم نگاهی پیش از موعد به طراحی این پرچمدار داشته باشیم.

شاید اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، حاشیه‌‌ پهن بالا و پایین صفحه نمایش دستگاه باشد که احتمالا یک نکته منفی در چشم خریداران خواهد بود. این طراحی بیشتر به سال 2017 می‌خورد تا 2019 و امروزه بسیاری از کمپانی‌ها، پهنای این حاشیه‌ها را در محصولات خود به حداقل رسانده‌اند. اما برتری این پرچمدار نسبت به رقبا، برخورداری از یک دوربین پنج‌گانه است که رندر مطبوعاتی نوکیا 9 هم، به خوبی آن را نشان می‌دهد.

رندر مطبوعاتی نوکیا 9

در پشت دستگاه، هفت شکاف وجود دارد که با چیدمان دایره‌ای شکل کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. پنج‌تای آن‌ها برای دوربین‌های گوشی است، یکی برای فلش LED و دیگری هم احتمالا به سنسورهای کمکی دوربین اختصاص دارد؛ شاید یک فوکوس لیزری کمکی یا حتی تعادل‌سنج رنگ سفید (white balance meter). نام برند زایس هم طبق معمول، در میان این ماژول دوربین حک شده است.

کلیدهای کنترل صدا و پاور، زینت‌بخش فریم کناری دستگاه هستند. در بالای نمایشگر هم می‌توانیم نام برند نوکیا، یک دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و دو سنسور ضروری دیگر (نور و مجاورت) را ببینیم. ضمن اینکه در رندر مطبوعاتی نوکیا 9 ، نشانه‌ای از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای نیز دیده می‌شود.

گزارش‌ها از معرفی نوکیا 9 پیور ویو در تاریخ 24 فوریه (پنجم اسفند) و تجهیز آن به تراشه سال گذشته‌‌ کوالکام، یعنی اسنپدراگون 845 حکایت دارند. البته انتظار می‌رود کمپانی فنلاندی در ادامه‌ی سال، نسخه به‌روز شده‌ی نوکیا 9 را هم با اسنپدراگون 855 و پشتیبانی از شبکه 5G عرضه کند. از سایر ویژگی‌های احتمالی این پرچمدار، باید به صفحه نمایش 5.99 اینچی با وضوح +QHD، باتری 4150 میلی‌آمپر ساعتی و حافظه رم 8 گیگابایتی اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*