تصویر خبری اس 10 پلاس حضور شارژ وایرلس معکوس در گوشی جدید سامسونگ را تایید کرد

تصویر خبری اس 10 پلاس حضور شارژ وایرلس معکوس در گوشی جدید سامسونگ را تایید کرد

روز گذشته به لطف اسنادی که از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا منتشر شد، متوجه شدیم که سری گلکسی اس ۱۰ دارای شارژر وایرلس معکوس خواهند بود و حالا به لطف تصویر خبری جدیدی که از پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ لو رفته است، گلکسی اس 10 پلاس به این قابلیت مجهز می‌شود.

چندی پیش اسنادی از سوی FCC و گروه Bluetooth SIG منتشر شد که نشان می‌داد نسل بعدی هدفون های تو گوشی Gear IconX سامسونگ در دست تولید قرار دارد. این ایربادها دارای ۸ گیگابایت ظرفیت داخلی خواهند بود که از نسل قبلی با ۴ گیگابایت، دو برابر ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین آنها از بلوتوث ۵.۰ برخوردارند و دارای یک کیس حمل خواهند بود که می‌توانید هدفون ها را درون آن قرار داده و شارژ کنید.

تصویر خبری اس 10 پلاس حضور شارژ وایرلس معکوس در گوشی جدید سامسونگ را تایید کرد

چندی قبل در یک نمایشگاه، سامسونگ سیستم جدیدی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده بود تا با قابلیت های شارژ وایرلس معکوس بیشتر آشنا شود. بعد از آن نیز اطلاعات منتشر شد که این سیستم، Powershare نام خواهد داشت. حالا به لطف یک تصویر خبری که از سوی خبرگزاری آلمانی WinFuture منتشر شده است، ما ایربادهای وایرلس سامسونگ را می‌بینیم که درون کیس حمل خود و در حالی که بر روی پشت گلکسی اس ۱۰ پلاس قرار گرفته‌اند، به طور وایرلس در حال شارژ هستند.

بنابراین حالا شما در پرچمداران جدید سامسونگ می‌توانید ایربادهای خود را نیز با استفاده از خود گوشی شارژ کنید و زمانی که دسترسی به جریان برق ندارید همچنان هم از هدفون های وایرلس خود بهره ببرید. البته توجه داشته باشید که منبع انرژی برای شارژ باتری‌های این هدفون ها و یا یک گوشی دیگر از طریق سیستم شارژ وایرلس معکوس، ظرفیت باتری خود دیوایس است بنابراین شما به قیمت کاهش شارژ باقی‌مانده از گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس خود، می‌توانید آنها را شارژ کنید.

قیمت و رنگ های قابل خریداری ایربادهای وایرلس گلکسی بادز

تصویر خبری اس 10 پلاس حضور شارژ وایرلس معکوس در گوشی جدید سامسونگ را تایید کرد

البته لازم است که تا روز بیستم فوریه (یکم اسفند) و مراسم Samsung Unpacked منتظر بمانیم تا ببینیم ایربادهای جدید سامسونگ آیا قابلیت شارژ از طریق پدهای وایرلس دیگر را نیز دارند یا خیر. احتمال این وجود دارد که سایز منحصر‌به‌فرد این کیس‌ها و محل قرارگیری سیم‌پیچ‌های آنها باعث شود که نتوانید از آن بر روی پدهای دیگر استفاده کنید. با قضاوت بر مبنای این تصویر می‌توان گفت که سیم‌پیچی‌های ارائه شده در سری گلکسی اس ۱۰ به طور دقیقی با کیس حمل ایربادهای گلکسی همخوانی دارد؛ همچنین لازم است بدانید که اگر نخواهید از شارژ وایرلس استفاده کنید، به احتمال زیاد یک پورت یو اس بی نیز برای اتصال به آداپتور در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

هدفون های وایرلس جدید سامسونگ که احتمالا با نام گلکسی بادز (Galaxy Buds) و شماره مدل SM-R170 عرضه می‌شوند، در رنگ‌های مشکی، سفید و زرد تولید خواهند شد و شما می توانید آنها را با قیمت ۱۴۹ یورو خریداری کنید. با تبدیل آن به دلار، احتمالا نرخی در حدود ۱۶۹.۵۲ دلار را برای خرید آنها باید بپردازید. همچنین طبق اطلاعات افشا شده، در برخی از کشورها آن‌هایی که یکی از گوشی های جدید گلکسی اس ۱۰ را قبل از روز هفتم مارس پیش‌خرید کنند، یک جفت از این هدفون های وایرلس را نیز به طور رایگان دریافت خواهند کرد. گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ از روز هشتم مارس (۱۷ اسفند) وارد بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*