رندر مطبوعاتی اوپو F11 Pro

رندر مطبوعاتی اوپو F11 Pro طراحی بدون ناچ آن را نشان می‌دهد

تصویر لو رفته‌ای که از آن به عنوان رندر مطبوعاتی اوپو F11 Pro یاد شده است، ما را با برخی از مولفه‌های طراحی این گوشی آشنا می‌کند. نمایشگر بدون ناچ، دوربین سلفی پاپ آپ و دوربین دوگانه در پنل پشتی از این جمله‌اند.

گزارش‌های اخیر از عرضه‌ی یک گوشی هوشمند جدید با دوربین سلفی پریسکوپی توسط کمپانی OPPO در آینده نزدیک حکایت داشتند. البته تاکنون شواهد چندانی در این زمینه به دست نیامده بود؛ اما نخستین رندر مطبوعاتی اوپو F11 Pro تصویر واضحی را از چهره احتمالی این دستگاه ارائه می‌دهد.

در این تصویر که برای اولین بار در وب‌سایت Mysmartprice ظاهر شد، نام دستگاه و جمله‌ای که روی کارایی دوربین آن تاکید دارد، دیده می‌شود. همچنین رندر مطبوعاتی اوپو F11 Pro نشان می‌دهد که طراحی آن، دارای شباهت‌هایی هم با گوشی معرفی نشده‌ی ویوو V15 pro است؛ البته اگر از مکان متفاوت ماژول دوربین در پنل پشتی این دو دستگاه چشم‌پوشی کنیم.

رندر مطبوعاتی اوپو F11 Pro

از طرفی محصول جدید ویوو، به دوربین سه‌گانه و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای هم مجهز خواهد بود؛ اما می‌توان دید که اوپو اف 11 پرو دارای دوربین پشتی دوگانه است و حسگر اثر انگشت نیز، زیر آن قرار دارد.

ظاهرا یکی از دوربین‌های این ماژول دوگانه، از سنسور 45 مگاپیکسلی CMOS بهره می‌برد. دوربین سلفی پاپ آپ گوشی نیز، با یک سنسور 32 مگاپیکسلی توصیف شده است. البته برای اطمینان از صحت این اطلاعات و به دست آوردن جزئیات بیشتر، باید منتظر انتشار تصاویر دستگاه از مراجع رسمی باشیم.