درگاه یو اس بی C

در آیفون‌های 2019 نیز احتمالا خبری از درگاه یو اس بی C نخواهد بود

روز به روز به تعداد گوشی های هوشمند مجهز به درگاه یو اس بی C افزوده می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد اپل در سه گوشی آیفون سال 2019 نیز قید پورت یو اس بی سی را خواهد زد. اما راهکار شرکت برای جایگزینی این استاندارد چیست؟

بعد از رونمایی از کانکتور لایتنینگ در سال 2012، اپل همچنان به این راهکار پایبند مانده است. با وجود رسیدن به سال 2019 و تعدد گوشی های هوشمند مجهز به درگاه یو اس بی C به نظر می‌رسد همچنان قرار نیست شاهد این استاندارد در محصولات اپل باشیم.

عدم استفاده از درگاه یو اس بی C در آیفون‌های 2019

بر اساس اخبار منتشر شده توسط وب سایت ژاپنی Mac Otakara، اگرچه اپل برخی از نمونه‌های اولیه محصولات آتی خود را به درگاه یو اس بی C مجهز کرده بود، اما در نهایت تصمیم گرفته برای یک سال دیگر نیز از پورت لایتنینگ استفاده کند. مهمترین دلیل اتخاذ این تصمیم، کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری است.

در حال حاضر، لوازم جانبی مبتنی بر درگاه لایتنینگ کاملا جدید نیز با دستگاه‌های قدیمی اپل (از سال 2012 و به بعد) کار می‌کنند، به همین دلیل مجهز کردن آیفون‌های 2019 به درگاه یو اس بی C سبب وارد آمدن یک شوک به بازار لوازم جانبی آیفون خواهد شد. بر اساس منبع منتشرکننده خبر، همانند سال‌های گذشته، باز هم درون جعبه‌های آیفون‌های 2019 یک شارژر 5 واتی به صورت پیش‌فرض وجود خواهد داشت.

با در نظر گرفتن حرکت هواوی و سامسونگ به طرف فناوری شارژ سریع 40 واتی، تصمیم اپل در صورت تبدیل شدن به واقعیت، واقعا ناامیدکننده خواهد بود. اپل حتی در جعبه آیپد پروهای جدید نیز یک شارژر دارای توان خروجی 18 وات قرار می‌دهد، اما به نطر می‌رسد قرار نیست سرعت شارژ آهسته گوشی های آیفون تغییری به خود ببیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینا کی سرشون یمشه چی بسازن