قیمت سونی اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس اعلام شد

قیمت سونی اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس اعلام شد

گوشی های میان رده جدید سونی طی روزهای اخیر در کانون شایعات قرار داشته‌اند و علاوه بر گزارش‌هایی از مشخصات فنی حالا قیمت گذاری مدل های اکسپریا ۱۰ (Sony Xperia 10) و اکسپریا ۱۰ پلاس (Sony Xperia 10 Plus) این برند ژاپنی لو رفته است.

گوشی سونی اکسپریا ۱۰ که پیش از این با نام اکسپریا XA3 شناخته می‌شد، در واقع برادر کوچک‌تر نسل جدید است که به پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ مجهز می‌شود. ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت داخلی نیز اکسپریا ۱۰ را پشتیبانی می‌کنند و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای تصویربرداری اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان، سیستم دوربین‌های دوگانه بر روی پنل پشتی آن را تشکیل می‌دهند. این گوشی که به یک باتری با ظرفیت ۲۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد ،با قیمتی معادل ۳۵۰ یورو به فروش خواهد رسید.

مشخصات و قیمت گوشی اکسپریا 10 پلاس

البته این قیمت‌گذاری تنها در کشورهای اروپایی انجام گرفته است و مشخص نیست در سایر نقاط جهان که قیمت آن به دلار محسوب می‌شود، با چه قیمتی مواجه خواهیم بود. اما مدل سونی اکسپریا ۱۰ پلاس که پیش از این با نام اکسپریا XA3 پلاس یا XA3 اولترا شناخته می‌شد، به پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز می‌شود که ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی آن را پشتیبانی خواهند کرد. البته یک مدل از این گوشی نیز با ظرف با حافظه رم ۶ گیگابایت به فروش می‌رسد و فضای ذخیره‌سازی هر دو مدل از گوشی های میان رده جدید سونی را می‌توانید از طریق کارت‌های حافظه میکرو اس دی افزایش دهید.

قیمت سونی اکسپریا 10 و اکسپریا  10 پلاس اعلام شد

دوربین‌های دوگانه بر روی این گوشی با مدل اکسپریا ۱۰ تفاوت دارد و شاهد یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهیم بو.د مدل پلاس از سری اکسپریا 10 با قیمتی معادل ۴۳۰ یورو به فروش خواهد رسید. ما پیش از این شنیده بودیم که هر دو گوشی دارای نمایشگرهای بسیار کشیده با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ هستند که رزولوشن فول اچ دی پلاس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز قابلیت گوش دادن به صدای با کیفیت را برای کاربران فراهم می‌کند.

گوشی اکسپریا ال ۳ محصول ارزان قیمت سونی محسوب می‌شود که با قیمت ۲۰۰ یورو برو روی قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت؛ البته هنوز مشخص نیست که آیا این دیوایس یک نام جدید خواهد داشت و یا به سبک همان سری L نام‌گذاری می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یوو گرون تره یا دلار>؟