مشخصات گلکسی تب اس 5 ای

قیمت و مشخصات گلکسی تب اس 5 ای مشخص شد

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، قیمت و مشخصات گلکسی تب اس 5 ای مشخص شد. سامسونگ از Galaxy Tab S5e با مشخصات فنی مناسب همانند باتری 7040 میلی‌آمپری، قبل از معرفی گلکسی اس 10 ، رونمایی کرد.

زمانی که تمام نگاه‌ها به سوی پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 (Galaxy S10) است، غول تکنولوژی کره جنوبی از تبلت جدید خود رونمایی به عمل آورد. اینطور که پیداست، قیمت گلکسی تب اس 5 ای و جزئیات دستگاه توسط سامسونگ برای مشتریانی که قصد خرید آن را دارند، منتشر شده است.

از مشخصات گلکسی تب اس 5 ای می‌توان به صفحه نمایش 10.5 اینچ که در یک بدنه باریک و سبک وجود دارد، اشاره کرد؛ بدنه فلزی تبلت جدید سامسونگ 5.5 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن فقط 400 گرم بوده که باعث می‌شود حمل دستگاه راحت باشد. این دستگاه را می‌توان اولین تبلت سامسونگ دانست که دارای ویژگی بیکسبی 2.0 است.

گلکسی تب اس 5 ای

این تبلت دارای صفحه نمایش سوپر آمولد با نسبت تصویر 16:10 بوده و نمایشگر 81.8 درصد از نمای جلویی آن را احاطه کرده است، همچنین دکمه هوم نیز در این نسخه از تبلت سامسونگ حذف شده است. شرکت سامسونگ تبلت جدید خود را با 4 و 6 گیگابایت رم که به ترتیب دارای 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند، ارائه خواهد کرد.

Galaxy Tab S5e دارای یک سنسور دوربین 13 مگاپیکسل برای بخش عقب و همچنین یک سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، پورت USB-Type C، وای فای، GPS و باتری قدرتمند 7040 میلی‌آمپر بوده که سامسونگ اظهار داشته است تا 14.5 ساعت کارآیی دارد.

این تبلت به عنوان اولین تبلت سامسونگ شناخته خواهد شد که دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری است؛ خریداران شاهد یک هدست Type-C درون جعبه دستگاه خواهند بود.

اینطور که پیداست، گلکسی تب اس 5 ای با قیمت 419 یورو (479 دلار) برای مدل دارای وای فای و همچنین قیمت 479 یورو (540 دلار) برای مدل LTE در دسترس خواهد بود. این دستگاه علاوه بر ایالات متحده آمریکا، در بازارهای اروپا و سایر نقاط جهان هم از آوریل 2019 میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*