تصاویر باکیفیتی از گلکسی واچ اکتیو و گلکسی بادز افشا شد

تصاویر باکیفیتی از گلکسی واچ اکتیو و گلکسی بادز افشا شد

تنها چند ساعت تا برگزاری رویداد گلکسی آنپکد و معرفی پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ باقی مانده است و حالا ساعاتی قبل از مراسم رسمی ما تصاویر باکیفیتی از گلکسی واچ اکتیو (Samsung Galaxy Watch) و ایربادهای وایرلس گلکسی بادز (Galaxy Buds) به دست آوردیم

علاوه بر سری گلکسی اس ۱۰ و احتمالا گوشی منعطف سامسونگ، قرار است در مراسم امشب قبل از آغاز رسمی نمایشگاه MWC 2019 بارسلون از ساعت هوشمند این کمپانی کره‌ای به همراه هدفون های جدید سری گلکسی بادز رونمایی شود. این دو محصول تا به حال در مرکز شایعات و گزارش‌های متعددی قرار گرفتند و حالا تصاویری بسیار باکیفیت از آنها منتشر شده است که احتمالا مربوط به رندرهای خبری رسمی آنها باشد.

همان‌طور که می‌بینید ساعت گلکسی واچ اکتیو که با هدف تناسب اندام و برای ورزشکاران عرضه خواهد شد، در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای، آبی و مشکی روانه بازار می‌شود و البته حالا دیگر در این تصاویر قطعی می‌شود که سامسونگ قصد ندارد از قطعه چرخان دیجیتالی دور نمایشگر برای کنترل ناوبری در رابط کاربری استفاده کند و کاربران با استفاده از همان دکمه‌های فیزیکی در لبه سمت راست می‌توانند در محیط نرم افزارها جابه‌جا شوند.

در تصاویر زیر نیز برای اولین بار می‌توانید رابط کاربری رسمی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ به همراه تصاویری از نرم افزارهای مختلف و تحول سبک طراحی آنها را مشاهده کنید:

ایربادهای گلکسی بادز با همکاری AKG ساخته می‌شوند

تصاویر باکیفیتی از گلکسی واچ اکتیو و گلکسی بادز افشا شد

تصاویر رندر خبری گلکسی بادز نشان می‌دهد که‌ ایربادهای جدید سامسونگ در رنگ‌های سفید، مشکی و زرد عرضه می شوند که رنگ کیس مدل نیز با رنگ بدنه خود این هندزفری های بلوتوث هماهنگی دارد. البته از روی این تصاویر نمی‌توان سایز دقیق این محصول را برآورد کرد، اما به نظر می‌رسد که آنها از آیکون ایکس که در واقع نسل قدیمی این ‌ایربادها محسوب می‌شود کمی کوچک‌تر هستند. همچنین درج لوگوی AKG بر روی قسمت بالایی نشان می‌دهد که این شرکت نیز در ساخت این محصول با سامسونگ همکاری داشته است و البته پورت یو اس بی تایپ سی نیز قرار است برای شارژ ایربادهای گلکسی Buds استفاده شود.

در گذشته اعلام شده بود که گلکسی بادز برای مصارف تناسب اندام و اندازه‌گیری علائم حیاتی کاربر نیز به کار خواهد رفت و حالا در این تصاویر شما می‌توانید یک سنسور کوچک را در قسمت داخلی بدنه را مشاهده کنید که گلکسی بادز از آن برای اندازه‌گیری ضربان قلب کاربر استفاده خواهد کرد.

همچنین لازم است بدانید که کیس شارژ محصول با استفاده از شارژ وایرلس شارژ خواهد شد و همانطور که در تیزر تلویزیونی گلکسی اس ۱۰ دیدیم، شما با قرار دادن این قطعه بر روی پشت گوشی می‌توانید آن را به طور بی‌سیم شارژ کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه