بازی اپکس لجندز

نام متقلب‌ها در بازی اپکس لجندز را با این ابزار افشا کنید

ریسپاون، آپدیت جدیدی از بازی اپکس لجندز (Apex Legends)‌ را منتشر کرده که در آن قابلیتی برای گزارش نام متقلب‌ها به چشم می‌خورد. این استودیو بازی‌سازی می‌خواهد با گزارش تقلب‌ها، به بقای این بازی بتل رویال کمک کنید.

در حالی که عرضه‌ی بازی اپکس لجندز هنوز به یک ماه هم نرسیده است، اما متقلب‌ها (به اصطلاح چیترها) موفق شده‌اند به این بازی نیز نفوذ کرده و روی اعصاب دیگر گیمرها راه بروند. اما حالا استودیو بازی‌سازی ریسپاون می‌خواهد مطمئن شود که متقلب‌ها برای این بازی مشکلی ایجاد نمی‌کنند. این استودیو، در به‌روزرسانی جدید بازی بتل رویال تیراندازی خود، یک ابزار گزارش تقلب به نام “Very good idea” را نیز ارائه کرده است.

در حال حاضر هرکسی که یک تقلب در حال اجرا را مشاهده کرد، در صورت امکان باید از آن صحنه ویدیویی ضبط کند و برای ریسپاون ارسال کند. اگر موفق به انجام این کار نشد، کافیست آیدی فرد مورد نظر را گزارش کند تا بررسی‌های لازم بر روی بازی او انجام شود.

16 هزار متقلب از بازی اپکس لجندز اخراج شده‌اند

ریسپاون گزارش داده که تا 15 فوریه (26 بهمن) آیدی حدود 16 هزار متقلب را مسدود کرده است. زمانی که به آمار 25 میلیون گیمر فعال در این بازی می‌نگریم، این تعداد چندان هم زیاد به نظر نمی‌رسد. با توجه به این موضوع، هنوز هم تعداد زیادی از چیترها در بازی اپکس لجندز حضور دارند و در حالی که هنوز یک ماه هم از عرضه‌ی این بازی نگذشته است، می‌توانند به چشم انداز بلند مدت این بازی بتل رویال آسیب بزنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه