قیمت جهانی شیائومی می 9

قیمت جهانی شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9) اعلام شد

قیمت جهانی شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9) رسما اعلام شد. پرچمدار جدید شیائومی قرار است با قیمتی بسیار رقابتی و اقتصادی روانه‌ی بازارهای جهانی شود. در ادامه مشخصات، قیمت دقیق و زمان عرضه این گوشی را مشاهده کنید.

چهار روز از زمان معرفی جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی، شیائومی می 9 و نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر آن می‌گذرد. این شرکت چینی بار دیگر یک گوشی جذاب را با قیمتی اقتصادی و رقابتی معرفی کرده است. هرچند ما تا به امروز نمی‌دانستیم که Mi 9 قرار است با چه قیمتی خارج از بازار چین، در بازارهای بزرگ جهانی به عرضه برسد.

همانطور که مطلع هستید شیائومی امروز میزبان یک رویداد خبری در کنفرانس MWC بارسلون بود که در آن از نسخه 5 جی گوشی می میکس 3 پرده برداشت. اولین گوشی 5G شیائومی با قیمتی عرضه خواهد شد  که کمتر شرکتی توان رقابت با آن را دارد. اما چنین موردی برای می 9 نیز صدق می‌کند. این شرکت در همین رویداد، قیمت جهانی شیائومی می 9 را نیز اعلام کرد.

قیمت جهانی شیائومی می 9

گوشی جدید Mi 9 قرار است همراه 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه با قیمت 510 دلار و همچنین با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه با قیمت 566 دلار عرضه شود. هرچند باید به این قیمت باید هزینه‌هایی همچون گمرک و امثال آن را نیز بی‌افزاییم که کمی آن را افزایش می‌دهد؛ با این حال هنوز هم می 9 یک گوشی پرچمدار بی‌رقیب در چنین سطح قیمتی است. پیش فروش گوشی جدید شیائومی نیز از سایت mi.com آغاز شده است.

همراه با دوربین سه گانه پشتی و یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه، می 9 بی‌تردید می‌تواند حرف‌های زیادی در بازار گوشی‌های پرچمدار برای گفتن داشته باشد. با چنین قیمتی چه محصولی می‌تواند با می 9 رقابت کند؟ بی‌شک مشتریان با دیدن قیمت جهانی شیائومی می 9 ، آن را از همین حالا به عنوان گوشی جدید آینده‌ی خود زیر نظر گرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مقایسه اش کنید با قیمت خودروسازی داخلی و بازار دیکتاتوری که دارن…. این بازار رقابتی هست که باعث پیشرفت و خدمات متنوع میده..با این دوربین و امکانات بی نظیره