مقایسه ویدیویی آیفون ایکس اس با گلکسی اس 10 ؛ جنگ خدایان!

مقایسه ویدیویی آیفون ایکس اس با گلکسی اس 10 ؛ جنگ خدایان!

مقایسه ویدیویی آیفون ایکس اس با گلکسی اس 10 را برای آن دسته از کاربرانی آماده کرده‌ایم که قصد خرید یکی از دو گوشی قدرتمند جهان اندروید و آی او اس را دارند و می‌خواهند بدانند که از حیث طراحی، قابلیت های سخت افزاری و امکانات، از میان نماینده‌های سامسونگ و اپل کدام یک ارزش بالاتری دارد.

آیفون ایکس اس اپل (Apple iPhone XS) در اواخر شهریور معرفی شد و گلکسی اس ۱۰ (Samsung Galaxy S10) نیز به عنوان پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ چندی پیش به طور رسمی رونمایی شد. از حیث مشخصات فنی، قطعا با توجه به این که این دو اسمارت فون مربوط به دو پلتفرم آی او اس و اندروید هستند، ممکن است که مقایسه‌ی مستقیم آنها در برخی از قسمت‌ها منطقی نباشد. گلکسی اس ۱۰ به پردازنده هشت نانومتری اگزینویس ۹۸۲۰ با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز مجهز شده و این در حالی است که نماینده اپل از چیپست ۷ نانومتری A12 Bionic اپل با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز برخوردار است.

با وجود این که نماینده‌ی سامسونگ از ۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار است و آیفون ایکس اس تنها ۴ گیگ رم دارد، اما سیستم مدیریت حافظه‌ی آی او اس به حدی با سخت افزارهای اپل هماهنگ عمل می‌کند که علیرغم ظرفیت دوبرابری اس ۱۰ در زمینه‌ی حافظه رم، اما قطعا پرچمدار اپل نیز به خوبی می‌تواند از پس سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌‌های گرافیکی به خوبی بربیاید.

بنابراین دیگر توضیح درباره‌ی این دو غول دنیای موبایل کافی است و دعوت می‌کنیم که در ویدیوی زیر، مقایسه آیفون ایکس اس با گلکسی اس 10 را مشاهده کنید تا خودتان درباره‌ی این که کدام اسمارت فون گران قیمت ارزش خرید بالاتری دارد، قضاوت کنید:

مقایسه ویدیویی آیفون XS اپل با گلکسی S10 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*