جعبه گشایی ال جی جی 8

ویدیوی جعبه گشایی ال جی جی 8 به سبک فیلم ماموریت غیرممکن

شرکت T-Mobile در اقدامی جالب، به سبک فیلم ماموریت غیرممکن به جعبه گشایی ال جی جی 8 (LG G8) پرداخته است. در این ویدیو، می‌توانید قابلیت‌های جذاب گوشی جدید ال جی نظیر کنترل از راه دور با حرکات دست را مشاهده کنید.

روز گذشته کمپانی ال جی رسما از گوشی پرچمدار جدید خود، ال جی جی 8 پرده برداری کرد. حالا T-Mobile مثل همیشه با روشی عجیب و غریب به جعبه گشایی ال جی جی 8 پرداخته است. در این ویدیو که “Undercover Unboxing” نام دارد، دزموند اسمیت از T-Mobile تلاش کرده تا حس و حالی شبیه به فیلم ماموریت غیرممکن را به وجود آورد. دز برخی از قابلیت‌های این گوشی را نظیر نمایشگر 6.1 اینچی +QHD آن، دوربین دوگانه پشتی (12+16 مگاپیکسلی عریض) و دو رنگ مشکی و قرمز آن را به نمایش درمی‌آورد. در اینجا خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز نیست.

دز تمام این اطلاعات را در حالی ارائه می‌کند که از سقف یک اتاق به سمت پایین آویزان شده، در حالی که گوشی و جعبه‌ی آن روی یک میز قرار گرفته است و باید به سختی به جعبه گشایی ال جی جی 8 بپردازد. او حتی در همین حالت یک عکس سلفی را نیز با دوربین 8 مگاپیکسلی جلویی می‌گیرد و سیستم تشخیص چهره‌ی گوشی را بررسی می‌کند. پشت گوشی نیز یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد که دز آن را نیز مورد بررسی خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، ال جی قابلیت Hand id را نیز در گوشی جدید خود استفاده کرده که می‌تواند با تشخیص کف دست شما از راه دور، قفل صفحه را بشکند. این قابلیت برای نخستین بار است که در یک گوشی هوشمند استفاده می‌شود.

جعبه گشایی ال جی جی 8

 

در این ویدیو شما می‌توانید عملکرد قابلیت ژست‌های حرکتی روی هوا در ال جی G8 را مشاهده کنید. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با حرکت دستان خودش از فاصله با گوشی، بتواند آن را کنترل کند. پاسخ دادن به یک تماس، تهیه‌ی اسکرین شات و حتی باز کردن اپلیکیشن‌ها از جمله مواردیست که بدون نیاز به لمس صفحه با گوشی جدید ال جی ممکن هستند.

آیا ال جی امسال می‌تواند سامسونگ را شکست دهد؟ پاسخ به این پرسش نیازمند زمان است.