خدمات موبایلی

ارائه خدمات موبایلی فقط با ارائه کارت ملی ممکن خواهد شد

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت تمامی صنف‌های خرید فروش و تعمیر تلفن همراه برای ارائه خدمات موبایلی باید از متقاضیان کارت ملی دریافت کنند. این مقام مسئول همچنین اعلام کرد که سایت ثبت سفارش گوشی نیز بسته نخواهد شد.

محمد مهدی غفوریان، رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور عنوان کرد خبرهایی که مبنی بر بسته شدن سایت واردات گوشی مسافری منتشر شده است صحت ندارد و این موضوع را تکذیب می‌کنیم. هرچند این ادعای نادرست باعث شد تا قیمت گوشی موبایل در بازار به میزان 10 درصد افزایش پیدا کند. این مقام مسئول افزود در حال حاضر نسبت به 11 ماه گذشته بازار موبایل در بهترین شرایط خود قرار دارد. همچنین اگر سایت واردات گوشی مسافری بسته نشود، برآوردها نشان می‌دهد که قیمت گوشی موبایل حتی تا شب عید نیز کاهش پیدا می‌کند. مردم نیز می‌توانند با خیال راحت خریدهای خود را انجام دهند.

شرط ارائه خدمات موبایلی

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور در ادامه افزود تمامی واحدهای صنفی برای انجام خرید و فروش، تعمیر تلفن همراه و به طور کلی برای ارائه خدمات موبایلی باید از متقاضیان کارت ملی دریافت کنند؛ چراکه با این الزام می‌توان از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری کرد. همچنین برای کنترل بازار نیز گشت‌های بازرسی در نظر گرفته شده است تا برای خریداران مشکلاتی ایجاد نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینا راس میگن برن امنیت جاهای دیگه رو اوکیی کنن

  2. ای بدبختی حالا کی کارت ملی گیر بیاره