بررسی اولیه ال جی وی 50

بررسی اولیه ال جی وی 50 تینکیو و نمایشگر ثانویه آن (گجت تی وی)

ال جی در نمایشگاه MWC 2019 از گوشی جدید V50 تینکیو 5G و همچنین نمایشگر ثانویه LG Dual Screen رونمایی کرد. با گجت نیوز همراه باشید و ویدیوی بررسی اولیه ال جی وی 50 و نمایشگر ثانویه آن را تماشا کنید.

شرکت ال جی با دست پر به نمایشگاه MWC 2019 آمد و از دو گوشی بالارده و پرچمدار خود یعنی G8 و V50 رونمایی کرد. معرفی ال جی جی 8 در کنگره جهانی موبایل پیش‌بینی می‌شد، اما این شرکت با رونمایی از ال جی وی 50 تینکیو 5 جی (LG V50 ThinQ 5G) و نمایشگر ثانویه‌ی آن، به نوعی ما را غافلگیر کرد.

ال جی جی 50 تینکیو 5G همان‌طور که از نام آن مشخص است، اولین گوشی 5G ال جی محسوب می‌شود و از 5 دوربین (سه دوربین در پشت و دو دوربین در جلو) برخوردار است. این گوشی همچنین از چیپست اسنپدراگون 855، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، 6 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

اما جالب‌تر از همه، نمایشگر ثانویه LG Dual Screen است. ال جی همراه با گوشی V50 یک کیف مخصوص مجهز به نمایشگر ثانویه معرفی کرد که در واقع پاسخی به موج گوشی های منعطف است. LG Dual Screen در ظاهر عجیب و غیر کاربردی به نظر می‌رسد، اما در کارهای مولتی تسکینگ و همچنین در هنگام بازی به درد شما می‌خورد. ما در گجت نیوز ویدیوی بررسی اولیه ال جی وی 50 تینکیو و نمایشگر ثانویه آن را آماده کرده‌ایم و شما با تماشای این ویدیو می‌توانید بیشتر با پرچمدار 2019 سری V ال جی و قابلیت‌های نمایشگر ثانویه LG Dual Screen آشنا شوید.

ویدیوی بررسی اولیه ال جی وی 50 تینکیو