هدفون های لنوو یوگا برای موزیک و کنترل صوتی ساخته شده‌اند

هدفون لنوو یوگا برای لذت بردن از موسیقی و کنترل صوتی ساخته شده‌ است

مایکروسافت سال گذشته با رونمایی از یک هدفون از سری سرفیس به جمع تولیدکنندگان هدفون های دارای فناوری حذف نویز اکتیو پیوست و حالا لنوو نیز با رونمایی از هدفون های لنوو یوگا (Lenovo Yoga) وارد این بازار شده است.

لنوو به تازگی هدفون های روی گوشی جدیدی را معرفی کرده است که تحت برند یوگا عرضه می‌شوند. این محصول از میکروفون‌های دارای قابلیت حذف نویز الکترونیکی و اکتیو به صورت هیبریدی بهره می‌برد تا صدای جهان اطراف را از رسیدن به گوش کاربر منع ‌کند. همچنین روی بدنه‌ی گوشی‌های این هدفون، دکمه‌های فیزیکی قرار گرفته است که کنترل صوتی و قابلیت‌های ساده‌ای نظیر تغییر ولوم را آسان‌تر می‌کند.

هدفون های لنوو یوگا برای موزیک و کنترل صوتی ساخته شده‌اند

کمپانی سازنده وعده داده است که هدفون های یوگا کیفیت صدای بهتری برای تماس‌های کنفرانس و مکالمات اسکایپ را با استفاده از قابلیت صدابرداری هوشمند در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با استفاده از آنها می‌توانید هر‌چقدر که می‌خواهید به مکالمات صوتی بپردازید و به موسیقی نیز گوش فرا دهید. لنوو این ویژگی را تحت عنوان امکانات سرگرمی ویژه و یا تمرکز بر روی تولید و کاربردی بودن معرفی کرده است.

از نظر کیفیت صدا هدفون های یوگا لنوو از درایورهای تیون شده با فناوری دالبی برای دست‌یابی به صدای دقیق برخوردارند. از هفته آینده ارسال این محصول برای وب‌سایت‌های مختلف آغاز می‌شود و در آن زمان می‌توانیم بررسی دقیق آن را مشاهده کنیم. کمپانی سازنده هنوز صحبت یدرباره عمر باتری محصول نکرده است اما بلوتوث ۵ و پورت یو اس بی تایپ سی بر روی این هدفون وایرلس حضور خواهد داشت. همچنین مکانیسم تاشونده اجازه می‌دهد که به راحتی آن را درون کیف خود جای دهید و همچنین بدنه ساخته شده از آلومینیوم به همراه گوشی‌های باکیفیت، ساختمان لوکس آن را تشکیل می‌دهند.

قیمت و تاریخ عریضه هدفون های لنوو یوگا

هدفون های لنوو یوگا برای موزیک و کنترل صوتی ساخته شده‌اند

هدفون های یوگا ANC لنوو در ماه ژوئن (اواسط خرداد ۹۸) وارد بازارهای اروپا خواهند شد و در جولای (اواسط تیر ۹۸) نیز عرضه آنها در آمریکا عملی می‌شود. در این دو بازار هدفون های جدید یوگا به ترتیب ۱۵۸ یورو و ۱۷۰ دلار قیمت خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه