تریلر رسمی معرفی دوربین پنج گانه نوکیا ۹ پیور ویو را از دست ندهید

تریلر رسمی معرفی دوربین پنج گانه نوکیا ۹ پیور ویو را از دست ندهید

ساعاتی پیش اچ ام دی گلوبال به طور رسمی از گوشی نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView) بعد از ماه ها انتظار رونمایی کرد تا حالا این برند فنلاندی نیز با یک گوشی پنج دوربینه حضور فعالی در جمع پرچمداران بازار اندرویدی داشته باشد. به تازگی تیزر رسمی معرفی دوربین پرچمدار ۲۰۱۹ نوکیا منتشر شده است که قابلیت‌ های آن را نشان می‌دهد.

گوشی نوکیا ۹ پیور ویو از لحاظ قابلیت‌های عکاسی حرف های زیادی برای گفتن دارد و پنج دوربین آن همگی از لنز‌های ساخته شده توسط کمپانی آلمانی کارل زایس برخوردارند. دو دوربین از این سیستم پنج‌گانه وظیفه ثبت تصاویر رنگی آر جی بی را بر عهده دارند و سه سنور باقی‌مانده تصاویر مونوکروم تک‌رنگ را به ثبت می‌رسانند. از آگوست سال گذشته‌ی میلادی که مایکروسافت برند پیور ویو را به اچ ام دی گلوبال فروخت، حالا این کمپانی برای اولین بار از آن برای نام‌گذاری پرچمدار جدید نوکیا استفاده کرده است. جالب است بدانید که عبارت پیور ویو برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای نام‌گذاری گوشی نوکی ۸۰۸ پیور ویو استفاده شده است؛ محصولی که از سیستم عامل سیمبیان برخوردار بود!

حالا کمپانی سازنده به تازگی تریلر رسمی معرفی دوربین پنجگانه نوکیا ۹ پیور ویو را منتشر کرده است که طراحی فوق‌العاده و قابلیت های جذاب این سیستم هوشمند را نشان می‌دهد. ثبت تصاویر باکیفیت در محیط‌های تاریک و ثبت جزئیات یکسان در قسمت‌های روشن و تاریک سوژه، امکان تعویض نقطه‌ی فوکوس حتی بعد از ثبت و پردازش عکس و ترکیب ۵ عکس مختلف از هر لنز برای به دست آوردن گستره داینامیک بسیار بالاتر، از ویژگی‌های اصلی این دوربین محسوب می‌شوند که در کلیپ نیز به آنها اشاره شده است. بنابراین تریلر جذاب زیر را از دست ندهید:

تیزر رسمی معرفی دوربین نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView)

گفتنی است که نوکیا ۹ پیور ویو از جمله دیوایس‌های شرکت‌کننده در طرح اندروید وان محسوب می‌شود که دریافت آپدیت‌های سریع‌تر از سوی گوگل را برای آن به ارمغان می‌آورد. این محصول از ماه آینده در ایالات متحده آمریکا وارد بازار خواهد شد و پیش‌فروش آن در حال حاضر با قیمت ۶۹۹ دلار آغاز شده است که قیمت جذابی برای یک پرچمدار اندرویدی در سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود؛ البته با توجه به این که پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ که مدل سال گذشته کوالکام محسوب می‌شود بر روی آن حضور دارد، می‌توان گفت که از حیث مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون پشت سر محصولاتی نظیر غول‌های سری اس ۱۰ سامسونگ قرار می‌گیرد.