تیزر ویدیویی ال جی وی ۵۰ پتانسیل نمایشگر دوگانه و اینترنت 5G را به تصویر می‌کشد

تیزر ویدیویی ال جی وی ۵۰ پتانسیل نمایشگر دوگانه و اینترنت 5G را به تصویر می‌کشد

روز یکشنبه ال جی رسما از گوشی ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ) به عنوان اولین پرچمدار این برند کره‌ای که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند رونمایی کرد و حالا تیزر ویدیویی جذاب آن قابلیت های نمایشگر دوگانه و امکاناتی که اینترنت پرسرعت ۵ جی برای کاربران ارائه می‌دهد را به تصویر کشیده است.

در مدل ال جی وی ۵۰ کمپانی سازنده بر روی قابلیت‌های اینترنت 5G و این که سرعت فوق‌العاده بالای آن چه پتانسیلی برای استفاده از امکانات نرم افزاری ویژه دارد تمرکز کرده است. در مقایسه با اینترنت ۴ جی ال تی ای، حالا شبکه ۵ جی موبایل می‌تواند اطلاعات را ۲۰ برابر سریع‌تر انتقال دهد که قابلیت‌های بسیار متنوعی در اختیار سازندگان و تماشا‌کنندگان انواع محتوای ویدیویی و چندرسانه‌ای قرار می‌دهد. حالا شما می‌توانید فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را در کسری از ثانیه دانلود کنید، بازی‌ها و محتواهای واقعیت مجازی آنلاین بدون هیچگونه تاخیری پخش می‌شوند و در واقع به بیان کمپانی ال‌جی، اینترنت ۵g بهترین راه برای تماشا کردن، گوش دادن و بازی کردن محسوب می‌شود!

ال جی بر خلاف کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و هواوی که به ساخت یک گوشی منعطف روی آوردند، یک کیس با نمایشگر ثانویه را برای ال جی وی 50 تینکیو رونمایی کرد تا کاربران با اتصال آن به گوشی خود بتوانند یک نمایشگر دوم را نیز در اختیار داشته باشند. هرچند که این رویکرد کاملا متفاوت و ابتدایی‌تر از عرضه گوشی های قابل انعطاف با نمایشگرهای قابل تغییر است، اما حالا کاربران می‌توانند از این نمایشگر ثانویه برای امکاناتی نظیر استفاده به عنوان گیم پد برای کنترل بازی و یا مشاهده دو تصویر هنگام مکالمات ویدئویی بهره ببرند.

تیزر ویدیویی ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ)

بنابراین اگر شما هم احتمالا با دانستن این قابلیت‌ها به خرید پرچمدار ال جی وی ۵۰ تینکیو ترغیب شده‌اید، این تیزر ویدیویی جذاب را از دست ندهید تا با پتانسیل بالای این گوشی برای اجرای امکانات سریع‌تر آشنا شوید: