نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ یک ایراد بزرگ دارد!

نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ یک ایراد بزرگ دارد!

روز گذشته به شما نشان دادیم که نمایشگر میت ایکس با وجود طراحی فوق العاده جذاب این گوشی، دارای یک ایراد اساسی است و آن هم یک چین بزرگ در قسمت مرکزی نمایشگر حتی در حالت تبلت است، اما حالا مشخص شده که گلکسی فولد سامسونگ نیز به چنین ایرادی مبتلاست!

تقریبا مشابه گوشی منعطف میت ایکس، گوشی قابل انعطاف گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold) نیز در همان قسمت مرکزی که در واقع اهرم دیوایس پشت آن قرار می‌گیرد، یک چین بزرگ دارد که در تصاویر به وضوح مشخص است. البته با توجه به تمهیداتی که سامسونگ در حال حاضر برای پنهان ماندن گلکسی فودل داشته است، تصاویر دقیقی از این قسمت روی اینترنت وجود ندارد اما در دو عکس که امروز در فون آرنا منتشر شده این موضوع به وضوح مشخص است.

نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ یک ایراد بزرگ دارد!

در کنگره جهانی موبایل سامسونگ بعد از رونمایی از گلکسی فولد در مراسم خود، آن را داخل یک دکه با دو لایه از شیشه‌های بسیار بازتاب‌کننده نور قرار داده بود و علاوه بر این که تماشاگران مجموع بودند حدود چند متر دورتر از نمایشگر قرار بگیرند، نگهبانان نیز از این که بازدیدکنندگان بخواهند تصاویر کلوز آپ گوشی منعطف سامسونگ را ثبت کنند جلوگیری می‌‌کردند! همچنین یک محتوای ویدیوی تبلیغاتی کاملا تیره نیز بر روی نمایشگر دیوایس در حال پخش بوده است تا مشاهده این ایراد سخت‌تر شود. بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز از این مشکل آگاه بوده و سعی در پنهان نگه داشتن آن داشته است و مشخص نیست که آیا در عرضه نهایی این محصول این مشکل بزرگ برطرف خواهد شد یا خیر.

با نگاه دقیق به تصاویر این مطلب می‌توانید چین و شکن ایجاد شده در قسمت مرکزی را به دلیل بازتاب متفاوت نور از آن به وضوح مشاهده کنید. بنابراین به نظر می‌رسد که حالا با گلکسی فولد و میت ایکس به عنوان اولین گوشی های انعطاف پذیر که قرار است به زودی وارد بازار شوند، به تدریج مشکلات نمایشگرهای انعطاف‌پذیر در حال آشکار شدن است.

نمایشگر گوشی منعطف سامسونگ یک ایراد بزرگ دارد!

گویا چالش‌های فنی مربوط به طراحی اهرم و این که نمایشگر قرار است چندین بار بدون آسیب دیدن باز و بسته شود، مانع از این شده است که کمپانی‌های سازنده بتوانند یک نمایشگر کاملا تخت بر روی گوشی های قابل انعطاف خود تعبیه کنند.