سایت ثبت گوشی های مسافری

سایت ثبت گوشی های مسافری روی گوشی های قاچاق بسته شد

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی گفت سایت ثبت گوشی های مسافری بر روی افرادی که مسافر نیستند بسته شده است، اما مسافران واقعی می‌توانند گوشی‌های خود را در این سامانه ثبت کنند.

در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر بسته شدن سایت ثبت گوشی های مسافری از سوی مسئولان این حوزه منتشر شده بود. در همین رابطه بسیاری از فعالان حوزه موبایل عنوان کرده بودند بسته شدن سایت ثبت گوشی های مسافری باعث افزایش قیمت موبایل می‌شود؛ چراکه در حال حاضر واردات موبایل به سختی انجام می‌شود و اگر این اقدام در یک ماه مانده به پایان سال انجام شود، بدون شک نتیجه آن افزایش قیمت تلفن همراه خواهد بود، اما رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی تاکید کرد سایت ثبت گوشی های مسافری فقط به روی گوشی های قاچاق بسته خواهد شد.

بسته شدن سایت ثبت گوشی های مسافری

مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی عنوان کرد از شب گذشته سایت ثبت گوشی های مسافری بر روی افرادی که مسافر نیستند بسته شده است. به این ترتیب با اتصال سامانه ناجا و گمرک افرادی که مسافر نیستند یا ورود و خروج ندا‌شته‌اند شناسایی می‌شوند و اجازه ثبت گوشی نخواهند داشت. این مقام مسئول تاکید کرد سامانه ثبت گوشی های مسافری برای مسافران واقعی یا همان کسانی که واقعا به کشور ورود و خروج داشته‌اند، باز خواهد بود. همچنین از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیگیری‌هایی را در خصوص ثبت گوشی‌های غیر مسافری انجام داده‌ایم و تاکنون تکلیف آن مشخص نشده است که باز می‌شود یا همچنان بسته خواهد ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. هیچی هماهنگ نیست اصلا

  2. سر از همه شیواندن ب علی

  3. دوستان هیچ مشکلی نیست،شما میتونید گوشی مد نظرتون (مثلا برند سامسونگ) را با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه تهیه کنید و دیگه هیچ نیازی به پاسپورت هم نیست و کد فعال سازی از ابتدا روی کارتن گوشی درج شده.
    هدف این روش جلوگیری از ورود گوشی به صورت مسافری و قاچاق هست.

  4. لعنت به…لعنت… توف به همشون فقط بفکر جیب خودشونن که سیری نداره ملت روز بروز دارن جیب شمارو خالی میکنن