نمونه تصاویر دوربین هواوی پی 30 پرو توسط یکی از مدیران کمپانی لو رفت!

نمونه تصاویر دوربین هواوی پی 30 پرو توسط یکی از مدیران کمپانی لو رفت!

بروس لی (Bruce Lee) که یکی از مدیران محصول در کمپانی هواوی محسوب می‌شود به تازگی تصاویری از یک برج مخابراتی ۵ جی در خیابان MWC بارسلون منتشر کرده است که حالا به نظر می‌رسد این تصاویر احتمالا توسط دوربین هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) گرفته شده‌اند.

به تازگی یک برج مخابراتی 5G برای نمایش در خیابان محل برگزاری کنگره جهانی موبایل توسط هواوی و اپراتور مخابراتی Vodafone نصب شده که البته بیش از خود برج، نمونه تصاویری که از آن توسط یکی از مدیران هواوی گرفته و منتشر شده‌اند، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. احتمال بالایی وجود دارد که این عکس‌ها توسط دوربین هواوی پی 30 پرو گرفته شده باشد. پرچمداران سری پی سی هواوی قرار است به سه دوربین مشابه مدل میت ۲۰ پرو مجهز شود و احتمالا مدل پی سی پرو یک دوربین جدید نیز میزبانی خواهد کرد تا سیستم تصویربرداری آن به یک دوربین چهارگانه مجهز شود.

به نظر می‌رسد که در این تصاویر یک عکس در نمای فوق عریض و یک عکس در حالت بزرگ‌نمایی شده گرفته شده باشد. متاسفانه اطلاعات EXIF این تصاویر از بین رفته‌اند و به همین دلیل نمی‌توانید اطمینان حاصل کنیم که آنها توسط میت ۲۰ پرو ثبت شده‌اند یا بروس لی از هواوی P30 پرو بهره گرفته است.

نمونه تصاویر دوربین هواوی پی سی پرو

تصویر گرفته شده در نمای فوق عریض رزولوشنی معادل ۲۰ مگاپیکسل دارد که دوربین میت ۲۰ پرو نیز دقیقا همین وضوح را به شما ارائه می‌دهد. اما تصاویر تله فوتو با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل ثبت شده‌اند و این در حالی است که پرچمدار سری میت به دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است و همین هم تردید کاربران را درباره‌ی گوشی مورد استفاده در این تصاویر افزایش داده است. به نظر می‌رسد که این عکس‌ها با زوم اپتیکال پنج برابری گرفته شده و توسط زوم دیجیتال به ۱۰ برابر رسیده‌اند؛ گفتنی است که پرچمداران سری هواوی P30 قرار است طی رویدادی در بیست و ششم مارس (۶ فروردین ۹۸) در پاریس رونمایی شوند.