رندرهای جدید پی ۳۰ جزئیات جدیدی از طراحی پرچمداران ۲۰۱۹ هواوی را برملا می‌کند

رندرهای جدید پی ۳۰ جزئیات جدیدی از طراحی پرچمداران ۲۰۱۹ هواوی را برملا می‌کند

هواوی قرار است ماه آینده در پاریس از پرچمداران سری پی سی خود رونمایی کند و حالا قبل از مراسم رسمی تصاویر باکیفیت از رندرهای خبری رسمی هواوی پی 30 و مدل پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) افشا شده است.

اگر این تصاویر حقیقت داشته باشند، مدل هواوی پی 30 پرو چهار دوربین خواهد داشت و احتمالا زوم هیبرید ۱۰ برابری را با استفاده از لنزهای تله فوتو به همراه قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری ارائه خواهد کرد. طراحی این دوربین‌ها کمی غیر معمول است و سنسور ToF که برای تشخیص عمق صحنه به شکل سه بعدی به کار می‌رود، از سه سنسور دیگر جدا شده و در کنار کادر دوربین‌ها، زیر فلش ال ای دی قرار گرفته است.

همچنین بزرگترین تغییر بر روی پنل جلویی پی ۳۰ پرو احتمالا انحناهای دو طرف صفحه باشد که حالا پرچمدار هواوی را به گوشی های گران قیمت سامسونگ شبیه‌تر کرده است و البته در میت ۲۰ پرو نیز چنین طراحی منحنی و نرمی را شاهد بودیم. سنسور اثر انگشت چه بر روی پنل جلویی و چه بر روی پنل پشتی وجود ندارد و این احتمال قرار گرفتن سنسور در زیر نمایشگر را بالاتر می‌برد.

طراحی هواوی پی 30 تفاوت چندانی با مدل پرو نخواهد داشت

هواوی پی ۳۰ طراحی زیبایی دارد و ناچ قطره‌ای آن تنها قسمت کوچکی از نمایشگر را اشغال کرده است. البته در اینجا شاهد آن انحنای تمام صفحه در لبه‌های سمت راست و چپ نیستیم و یک شیشه دو و نیم بعدی کلاسیک بر روی آن دیده می‌شود. سه دوربین به همراه فلش‌های ال ای دی در زیر آنها بر روی پنل پشتی دیده می‌شود و لوگوی هواوی نیز در همان راستا و در قسمت پایینی پشت گوشی قرار گرفته است.

در این نسخه نیز سنسور اثر انگشت به شکل اپتیکال و در زیر نمایشگر اولد قرار خواهد گرفت و بر روی بدنه شاهد سنسور فیزیکی نیستیم. پردازنده کایرین ۹۸۰ انحصاری هواوی قدرت‌بخش اصلی این دو گوشی خواهد بود و البته گویا کمپانی سازنده تلاش دارد که مودم Balong 5000 با پشتیبانی از اینترنت 5G را بر روی آنها در برخی بازارهای خاص ارائه دهد.