گوشی ریل می ۳

گوشی ریل می ۳ با برچسب قیمت باورنکردنی در راه است

برند ریل‌می که اخیر به شکل مستقل از کمپانی اوپو فعالیت می‌کند، در آستانه‌ی عرضه‌ی‌‌ محصول جدید خود قرار دارد. به زودی گوشی ریل می ۳ (Realme 3) در دو نسخه هندی و جهانی رونمایی خواهد شد؛ دستگاهی که ظاهرا  یک باتری عظیم و قیمتی باورنکردنی دارد.

آن‌طور که پیداست، نسخه هندی گوشی منحصرا از طریق Flipkart عرضه می‌شود و به همین مناسبت، این فروشگاه آنلاین برخی از مشخصات دستگاه را فاش کرده است. بر این اساس، گوشی ریل می ۳ دارای نمایشگری با ناچ قطره‌ای خواهد بود، هرچند که سایز آن هنوز مشخص نیست. اما نقطه قوت دستگاه، باتری بزرگ آن است که 4230 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. البته در این مورد هم اشاره‌ای به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نشده است.

گوشی ریل می ۳

همسو با گمانه‌زنی‌های پیشین، در این وب‌سایت هم از تراشه 12 نانومتری هلیو P70 مدیاتک به عنوان قلب تپنده گوشی یاد شده است. برخی گزارش‌ها نیز از معرفی ریل می 3 پرو در کنار این محصول حکایت دارند تا پاسخی باشد به عرضه‌ی ردمی نوت 7 پرو در بازار هند.

دیگر نکته قابل ذکر درباره گوشی ریل می ۳ قیمت آن است که به ادعای Flipkart، باورنکردنی خواهد بود. البته هنوز به هیچ رقمی اشاره نشده است و برای اطلاع از این موضوع، باید منتظر معرفی رسمی گوشی در تاریخ 4 مارس (13 اسفند) باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه