سایت ثبت گوشی های مسافری

سایت ثبت گوشی های مسافری مجددا برای تمامی افراد باز شد

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی گفت طبق جلسه‌ای که بین فعالان بازار و مسئولان مربوط برگزار شد، قرار است تا اطلاع ثانوی سایت ثبت گوشی های مسافری مجددا برای تمامی افراد باز شود.

مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی در خصوص آخرین وضعیت سایت ثبت گوشی های مسافری عنوان کرد در جلسه‌ای که میان مسئولان مربوطه و فعالان بازار برگزار شد، مقرر شد تا اطلاع‌ ثانوی سایت ثبت سفارش گوشی مسافری همانند سه روز قبل در دسترس کاربران باشد تا مشکلات فعلی برطرف شود. این مقام مسئول در توضیح برگشت به حالت 3 روز قبل افزود یعنی افراد مسافر و غیرمسافر می‌توانند از طریق این سامانه یک دستگاه گوشی موبایل را در یک سال احراز کنند.

سایت ثبت گوشی های مسافری تا چه زمان باز می‌ماند؟

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی در پاسخ به این سوال که سایت ثبت گوشی های مسافری تا چه زمان باز خواهد ماند، عنوان کرد تصمیم بازگشایی مجدد این سامانه ممکن است فقط برای شرایط کنونی تا پایان سال جاری باشد، اما زمان معینی برای آن در نظر گرفته نشده است و تا اطلاع ثانوی باز خواهد ماند. گفتنی است در آخر هفته گذشته سایت ثبت گوشی مسافری فقط برای مسافران واقعی باز بود؛‌ یعنی افرادی که واقعا ورود و خروج به کشور داشته‌اند می‌توانستند گوشی خود را در این سامانه ثبت کنند، اما در شرایط فعلی مجددا در دسترس تمامی افراد اعم از مسافر و غیرمسافر خواهد بود.