حفره امنیتی اپلیکیشن SHAREit

حفره امنیتی اپلیکیشن SHAREit اطلاعات کاربران را در دسترس هکرها قرار می‌دهد!

جدیدترین بررسی‌های محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری نشان می‌دهد که حفره امنیتی اپلیکیشن SHAREit اطلاعات کاربران را در دسترس هکرها قرار می‌دهد.

در دنیای امروزی که بخش زیادی از زندگی افراد در فضای مجازی جریان دارد، موضوع حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران و امنیت سایبری بیش از پیش حائز اهمیت است. از این رو بسیاری از محققان همواره اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی کاربران را مورد بررسی قرار می‌دهند تا با اطلاع‌رسانی به موقع از خطرهای احتمالی جلوگیری کنند. همچنین محققان وجود این حفره‌های امنیتی را به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها نیز هشدار می‌دهند تا امنیت برنامه‌ها را افزایش دهند. جدیدترین بررسی‌های محققان نشان می‌دهد که حفره امنیتی اپلیکیشن SHAREit اطلاعات کاربران را در دسترس هکرها قرار می‌دهد.

در حال حاضر اپلیکیشن SHAREit جزو کاربردی‌ترین برنامه‌های گوشی های موبایل در دنیا محسوب می‌شود که بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد و این برنامه برای سیستم عامل اندروید، آی او اس، ویندوز و مک در دسترس است. اپلیکیشن SHAREit به کاربران این توانایی را می‌دهد تا فایل‌های پرحجم مختلفی چون موسیقی، فیلم، تصویر و اپلیکیشن را با سرعت بالا به دستگاه‌های یکدیگر انتقال دهند.

حفره امنیتی اپلیکیشن SHAREit

کشف حفره امنیتی اپلیکیشن SHAREit

جدیدترین بررسی‌های محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری نشان می‌دهد که در نسخه اندرویدی اپلیکیشن SHAREit یک حفره امنیتی وجود دارد که اطلاعات کاربران را در دسترس هکرها و سودجویان قرار می‌دهد. بیش از 500 میلیون کاربر از نسخه اندرویدی اپلیکیشن SHAREit استفاده می‌کنند و این حفره امنیتی خطر بزرگی برای کاربران شیریت محسوب می‌شود؛ زیرا ممکن است بسیاری از اطلاعات شخصی آن‌ها در دسترس هکرها قرار بگیرد. حفره امنیتی اپلیکیشن SHAREit از سال 2017 و 2018 در این برنامه وجود داشته و طی این سال‌ها اطلاعات کاربران توسط هکرها به سرقت رفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینم تو زرد در اومد

  2. یکی از اپلیکیشن هایی که به شدت دسترسی غیر ضروری میخواد مثل دسترسی به شماره تلفن ها
    دیترسی مکان شما
    و …
    من که این برنامه را پاک کردم و فقط فایل نصبی اش را دارم و اگر خواستم فایلی ارسال و دریافت کنم از بلوتوث استفاده میکنم و اگر حجم فایل زیا بود بدون روشن کردن اینترنت این برنامه را نصب میکنم و کارم را میکنم و دوباره پاکش میکنم