Ultimate Ears Studio اجازه می‌دهد اسپیکرهای UE Boom 3 را به سلیقه خود تزیین کنید

Ultimate Ears Studio اجازه می‌دهد اسپیکرهای UE Boom 3 را به سلیقه خود تزیین کنید

یکی از ویژگی های اصلی اسپیکرهای سری UE Boom کمپانی Ultimate Ears این است که آنها همواره از طراحی‌های رنگارنگ با طیف‌های رنگی روشن و شاد برخوردار بوده‌اند و حالا این کمپانی با عرضه سرویس Ultimate Ears Studio به کاربران اجازه می‌دهد که خودشان ترکیب رنگی اسپیکر را طراحی کنند و محصول نهایی را با طراحی اختصاصی خودشان تحویل بگیرند.

سرویس جدید کمپانی Ultimate Ears تقریبا مشابه سرویس Xbox Design Lab مایکروسافت برای ایکس باکس وان است که به کاربران اجازه می‌دهد به سایت این کمپانی بروند و از میان ترکیب گسترده و متنوعی از رنگ‌های مختلف، دکمه‌های تغییر صدا، بدنه بافته شده، دو سر انتهایی با طراحی‌های متفاوت، قسمت‌های پلاستیکی و حتی پیام‌های متنی کوتاه، موارد مورد علاقه خود را انتخاب و بر روی بدنه اسپیکر مورد علاقه‌شان قرار دهند. استفاده از این وب سایت بسیار آسان و سریع است و یک گزینه تحت عنوان “I’m feeling lucky” نیز قرار داده شده است که به طور اتفاقی ترکیب‌های رنگی متفاوت متنوعی ایجاد می‌کنند تا به کاربران ایده‌های جذابی برای طراحی محصول مورد علاقه‌‌ی آنها بدهند.

Ultimate Ears Studio اجازه می‌دهد اسپیکرهای UE Boom 3 را به سلیقه خود تزیین کنید

البته این طراحی اختصاصی برای کاربران هزینه بیشتری خواهد داشت. اسپیکرهای UE Boom 3 قیمتی معادل ۱۴۹ دلار دارند اما اگر بخواهید طراحی اختصاصی خود را بر روی آن قرار دهید، باید ۱۷۹.۹۹ دلار بپردازید. در حال حاضر تنها مدل استاندارد Boom 3 در این سرویس پشتیبانی می‌شود، اما مدل‌های UE Blast و MegaBlast با پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و اسپیکر بزرگ‌تر MegaBoom 3 نیز در آینده به لیست محصولات پشتیبانی شده در آن اضافه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه