باتری پرتابل سامسونگ

باتری پرتابل سامسونگ با قابلیت شارژ وایرلس گلکسی S10 در راه است

عرضه‌ گوشی های سری گلکسی S10 از تاریخ 17 اسفند رسما آغاز می‌شود. لوازم جانبی جدیدی هم این پرچمداران را همراهی خواهند کرد که یکی از آن‌ها، باتری پرتابل سامسونگ با قابلیت شارژ وایرلس (Wireless Charger Portable Battery) و ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت است.

برخلاف پاور بانک های قبلی، این باتری پرتابل سامسونگ (با شماره مدل EB-U1200CPEGUS) امکان شارژ بیسیم گوشی های جدید گلکسی را فراهم می‌کند. یک کابل نیز در جعبه آن وجود خواهد داشت تا شارژ گوشی از این طریق هم فراهم باشد. همچنین سازگاری با فناوری شارژ سریع، آن را قادر خواهد ساخت که گلکسی اس 10 را در هر دو حالت وایرلس و کابلی به سرعت تغذیه کند.

باتری پرتابل سامسونگ

البته فعلا امکان ثبت سفارش یا خرید این محصول جدید وجود ندارد؛ اما از آنجایی که در وب‌سایت سامسونگ آمریکا ظاهر شده است، باید آن را در آستانه عرضه بدانیم. کمپانی کره‌ای هنوز به جزئیات فنی این پاور بانک هم نپرداخته و تنها به ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرده است. با این اوصاف، می‌تواند حداقل دو عضو خانواده گلکسی S10 را (حتی مدل پلاس که یک باتری بزرگ با ظرفیت 4100mAh دارد) شارژ کند.

قیمت این گجت فعلا مشخص نیست؛ اما ظاهرا مشتریان در انگلستان با پیش خرید ساعت هوشمند گلکسی اکتیو، آن را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. ناگفته نماند که هدیه پیش خرید گلکسی واچ برای مشتریان آمریکایی، یک پد شارژ به ارزش 60 دلار است؛ بنابراین قیمت باتری پرتابل سامسونگ را نیز باید در همین حدود بدانیم.

باتری پرتابل سامسونگ در رنگ‌های صورتی و نقره‌ای