آنر مجیک 2 3D

زمان عرضه هواوی آنر مجیک 2 3D مشخص شد

زمان عرضه هواوی آنر مجیک 2 3D توسط مدیرعامل شرکت آنر تایید شد. گوشی Honor Magic 2 3D همانطور که از نامش پیداست به یک اسکنر سه بعدی قدرتمند مجهز خواهد بود و تراشه‌ای همراه با خنک کننده زیر قاب آن به کار رفته است.

هفته‌ی گذشته تیزر تبلیغاتی گوشی هواوی آنر مجیک 2 همراه با یک اسکنر 3 بعدی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد. حالا مدیرعامل آنر زمان به فروش رسیدن هواوی آنر مجیک 2 3D را رسما تایید کرده است. این گوشی قرار است در تاریخ 7 مارس (16 اسفند ماه) در چین عرضه شود. این خبر در مراسم رونمایی از کتابی درباره‌ی دستاوردهای برند ‌آنر از زمان اعلام حضور آن به عنوان یک نام تجاری جدید در بازار موبایل اعلام شد.

تراشه‌ی کایرین 980 همراه خنک کننده زیر قاب آنر مجیک 2 3D

جورج ژائو٬ مدیرعامل آنر عکس‌هایی از این رویداد را منتشر کرده که به وضوح نشان دهنده‌ی گوشی آنر مجیک 2 3D است. انتظار می‌رود این دیوایس از مکانیزم اسلایدی برخوردار باشد و تراشه‌ی کایرین 980 قدرت‌بخش آن باشد٬ اما این‌بار تراشه‌ی پرچمدار هواوی با یک پد خنک کننده همراه خواهد شد تا بتواند نرخ عملکرد بالا را برای دوره‌های استفاده‌ی طولانی‌تری حفظ کند.

آنر مجیک 2 3D

قیمت نسخه اصلی آنر مجیک 2 از 560 دلار آغاز می‌شود و گران قیمت‌ترین نسخه‌ی آن نسبت به رم و ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن 715 دلار است. شایعات می‌گویند نسخه‌ی سه بعدی این گوشی قرار است با قیمت بالاتر 865 دلاری به فروش برسد. ما همچنان منتظر رونمایی رسمی گوشی آنر مجیک 2 3D هستیم تا بیشتر با این دیوایس جذاب آشنا شویم.