DisplayMate به نمایشگر گلکسی اس ۱۰ بالاترین نمره را اعطا کرد

DisplayMate به نمایشگر گلکسی اس ۱۰ بالاترین نمره را اعطا کرد

دیگر بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ بهترین نمایشگرهای دنیای موبایل را می‌سازد و حالا در سری اس ۱۰ نیز با رونمایی از پنل های جدید داینامیک امولد، وب سایت معتبر DisplayMate بالاترین نمره را به نمایشگر گوشی های ۲۰۱۹ سامسونگ داده است.

وب سایت DisplayMate نمایشگر محصولات الکترونیکی در شاخه‌های مختلف را همواره مورد بررسی قرار می‌دهد و از نظر دقت رنگ، شدت کنتراست، سطح روشنایی و دیگر فاکتورهای مهم به آنها نمراتی اعطا می‌کند. حالا این وب‌سایت در جدیدترین بررسی خود در حوزه اسمارت فون ها به سراغ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ رفته است و همانطور که احتمالا بسیاری از شما انتظار داشتید، پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ موفق به کسب یک رکورد جدید شدند و سطح (A+) را به خود اختصاص دادند.

کارشناسان دیسپلی میت نمایشگر جدید سری اس 10 سامسونگ که از پنل داینامیک امولد (Dynamic AMOLED) برخوردار هستند را به دلیل دقت بسیار بالای رنگ‌های آن ستایش کردند و به گفته آنها این دقت بالا، فاصله بسیار بسیار کمی از سطح عالی و بدون نقص دارد. دقت کنتراست تصویر بسیار بالا و دقت تراکم مقیاس‌پذیری نیز فاصله کمی از بهترین سطح ممکن دارد و تشخیص آنها از سطح عالی واقعا سخت است.

کسب رکورد حداکثر روشنایی در حدود ۱۲۱۵ نیت که ۱۷ درصد روشن‌تر از اس ۹ اندازه‌گیری شده است و همینطور کالر شیفتینگ و وایت شیفتینگ در حداقل سطح ممکن، نمایشگر گلکسی اس ده را به یک محصول قدرتمند تبدیل کرده است. نمایشگر گلکسی اس ۱۰ سامسونگ همچنین در زمینه گسترش زوایای دید و عملکرد هنگام نگاه کردن از زوایای مختلف به آن، بحث فیلتر کردن نور آبی صفحه، بهینه‌سازی مصرف انرژی نمایشگر و گستره داینامیکِ ارتقا یافته HDR+ عملکرد ایده‌آلی از خود به ثبت رسانده است.

فناوری HDR+  نسبت به نسل قبل برای تماشای محتوای اچ دی آر با رنگ‌های عمیق‌تر و کنتراست بالاتر از HDR10 بسیار بهینه‌تر شده است. در این لینک می‌توانید گزارش کامل وب‌سایت دیسپلی میت درباره نمایشگر گلکسی اس 10 را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. قابل توجه فن بازای سونی که تو پیج قبلی میگفتن صفحه نمایش سونی اینه و اونه…ده سال پیاپی برترین صفحه نمایش موبایل از آن سامسونگ بوده و هر سال استانداردها رو به طرز وحشتناکی ارتقا میده و فقط در یک سال برترین صفحه نمایش که اس8 بود تو همون سال آیفون ایکس بعد از چند ماه شد که همون پبنل رو هم سامسونگ زده بود
    پرچم سامسونگ همیشه بالا بوده و هست و خواهد بود

  2. براووووو سامسونگ همیشه پرچم اش بالاسسسسسست!!!
    🙂
    😉