معرفی فیلم مرز سه گانه (Triple Frontier)؛ اطلاعات، تصاویر و بیشتر

در این مطلب به معرفی فیلم مرز سه گانه (Triple Frontier)، اثر اکشن جدید بن افلک برای نتفلیکس (Netflix) پرداخته‌ایم که به زودی روی پرده‌های سینما می‌رود.

فیلم مرز سه گانه یکی از آثار مورد انتظار سال 2019 محسوب می‌شود که پس از چندین بار تغییر تیم بازیگری و کارگردان، سرانجام توسط سازنده بااستعداد این روزهای هالیوود، جی. سی. چاندور (J. C. Chandor) ساخته و آماده نمایش شده است.

کارگردان: جی. سی. چاندور
نویسنده: مارک بول و جی. سی. چاندور
بازیگران: بن افلک، اسکار ایزاک، چارلی هونام، گرت هدلند و پدرو پاسکال
ژانر: اکشن، تریلر
درجه سنی: R (بعضی موارد برای بچه‌های زیر 17 سال نامناسب است)
شرکت سازنده: اطلس اینترتیمنت
شرکت ناشر: نتفلیکس
مدت زمان فیلم: دو ساعت و پنج دقیقه
کشور: آمریکا
زبان: انگلیسی
بودجه: نامشخص
تاریخ اکران: 6 مارس 2019 (چهارشنبه 15 اسفند)
خلاصه داستان: پنج سرباز کارکشته تصمیم می‌گیرند که با همکاری یکدیگر از یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در آمریکایی جنوبی سرقت کنند، کاری که با نتایج و اتفاقات ناخواسته‌ای همراه می‌شود.

فیلم مرز سه گانه یکی از آن آثاری است سال‌ها برای ساخت آن تلاش شد اما هر بار مشکلی پیش می‌آمد و به نتیجه نمی‌رسید. در ابتدا قرار بود که کارگردان برنده اسکار، کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) آن را با حضور تام هنکس و جانی دپ بسازد. در ادامه ویل اسمیت هم برای حضور در فیلم وارد مذاکره شد. در سال 2017، چنینگ تیتوم، تام هاردی و ماهرشالا علی نیز قصد حضور در فیلم را پیدا کردند که باز هم چنین اتفاقی رخ نداد. به نظر نمی‌رسید که این فیلم به همین زودی‌ها وارد مرحله تولید شود اما با ورود نتفلیکس به پروژه، ساخت فیلم با جدیت دنبال شد.

پوسترهای فیلم مرز سه گانه 

کارگردانی فیلم بر عهده جی. سی. چاندور است که در چند سال اخیر با ساخت آثار موفقی همچون مارجین کال (Margin Call)، همه ‌چیز از دست رفته ‌است (All Is Lost) و یک سال بسیار خشن (A Most Violent Year) توانسته خود را به عنوان یکی از آینده داران هالیوود معرفی کند. فیلمنامه اثر هم توسط مارک بول نوشته شده که بیشتر برای همکاری با کاترین بیگلو مشهور است. او برای مهلکه (The Hurt Locker) اسکار بهترین فیلمنامه را به خانه برد و برای سی دقیقه پس از نیمه‌شب (Zero Dark Thirty) نیز نامزد اسکار شد. انتظار می‌رود که همکاری این دو و تلفیق آن‌ها با یک تیم بازیگری قدرتمند، یک اثر بسیار خوب و قابل توجه را به مخاطبان تحویل دهد.

تصاویر فیلم Triple Frontier 

فیلم مرز سه گانه اولین حضور بن افلک پس از دو سال غیبت از سینما است. آخرین بار او را در سال 2017 و در فیلم لیگ عدالت (Justice League) مشاهده کردیم. اسکار ایزاک که نقش اصلی فیلم قبلی همین کارگردان را بر عهده داشت، اینجا هم هنرنمایی می‌کند. چارلی هونام هم چهره شناخته شده‌ای در میان سریال دوستان به حساب می‌آید که او را با سریال فرزندان هرج و مرج (Sons of Anarchy) می‌شناسند. گرت هدلند، بازیگر نقش اصلی فیلم ترون: میراث (Tron: Legacy) و پدرو پاسکال، چهره محبوب سریال‌های بازی تاج و تخت و نارکوز دیگر بازیگران برجسته این فیلم هستند.

مرز سه گانه به منطقه مرزی میان آرژانتین، پاراگوئه و برزیل اشاره دارد، جایی که رودخانه‌های ایگازو (Iguazu) و پارانا (Parana) به یکدیگر می‌رسند. این منطقه خطرناک که جرایم سازمان یافته در آن رخ می‌دهد، یکی از مناطق اصلی تحت کنترل قاچاقچیان محسوب می‌شود و احتمالا همان جایی است که شخصیت‌های فیلم قصد دستبرد زدن به آن را دارند.

فیلم Triple Frontier در 6 مارس روی پرده‌ می‌رود اما از آنجایی که محصول سرویس نتفلیکس است؛ اکران گسترده‌ای نخواهد داشت و در تعدادی از سینماهای منتخب به اکران در می‌آید. این فیلم از 13 مارس (22 اسفند) بر روی سایت نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بازیگرای خوبی توش هست